0
topscrollRun:
Obserwuj w Google News

Przekąski Sanah sięgają dna kubła. Ekspertka grzmi: „Piękna katastrofa”

2 min. czytania
09.11.2023 15:53

W październiku Sanah postanowiła nawiązać współpracę z siecią sklepów Żabka. Piosenkarka wypuściła na rynek własną linię przekąsek, które mają promować jej trasę koncertową. Okazuje się jednak, że „Uczta na Wynos” nie najlepiej oceniana jest przez fanów i  ekspertów wizerunkowych.

Przekąski Sanah sięgają dna kubła. Ekspertka grzmi: „Piękna katastrofa”
fot. Lukasz Kalinowski/East News, TikTok @michal_poland

Sanah zdecydowanie nie może narzekać na brak zainteresowania ze strony mediów. W dość krótkim czasie piosenkarka stała się jedną z czołowych artystek w Polsce, która w dodatku wypracowała sobie bardzo charakterystyczny image sceniczny.

Redakcja poleca

Sanah podbija polski rynek żywnościowy. Oferuje kanapki z indykiem i różanym keczupem

Zuzanna Grabowska wciąż podbija listy przebojów swoimi wykonaniami, choć te nie do końca odpowiadają standardom czołowych znawców muzycznych w kraju. Jakiś czas temu o twórczości 26-latki wypowiedziała się Elżbieta Zapendowska, która nie szczędziła jej słów krytyki. Niedługo później w sieci wybuchła burza, ponieważ fani Sanah zaczęli oskarżać legendarną trenerkę wokalną o to, że nie ma, ani gustu, ani pojęcia, o czym mówi.

Przyznać trzeba natomiast, że mimo krytyki Grabowskiej udawało się utrzymywać w mediach dość spójny wizerunek. Piosenkarka uważana była za osobę unikającą komercji, co spotykało się z dużym uznaniem jej odbiorców. Wszystko to zmieniło się jednak pod koniec października, gdy Sanah postanowiła nawiązać współpracę z siecią sklepów Żabka, do których wprowadziła limitowaną edycję przekąsek.

W ofercie gwiazdy  znalazły się: kanapka z indykiem, sałatka z kuskusem oraz focaccini z ananasem; które zawierają w sobie smakowe nutki róży. To z kolei miało nawiązywać do jej trasy koncertowej „Uczta” oraz kwiatów, o których często śpiewa w swoich utworach. Okazuje się jednak, że wymyślna kombinacja smaków niewielu osobom przypadła do gustu. W sieci zaczęły pojawiać się nagrania, jak przekąski z limitowanej serii zalegają w śmietnikach.

Ekspertka wizerunkowa o współpracy Sanah z Żabką: „Piękna katastrofa”

Wiele osób twierdzi, że współpraca artystki z Żabką to prawdziwa klapa wizerunkowa. Informacje te postanowił zweryfikować Plotek, który skontaktował się ze specjalistką od wizerunku medialnego. Fani Sanah nie będą zadowoleni...

„Problem z »Ucztą na Wynos«, bo tak nazwano jej produkt, jest taki, że to żadna uczta. Z całym szacunkiem, bo gusta kulinarne są różne, ale być tak wielką gwiazdą, wyprzedawać stadiony, a następnie dać twarz kanapce z szynką, serem i ananasem? I jeszcze nazwać to ucztą? Mam wrażenie, że ktoś jej bardzo źle doradził. Stosunek Żabki do pracowników i franczyzobiorców to już wisienka na torcie tej »pięknej katastrofy«. Dziwi mnie to o tyle, że Sanah przy swojej popularności z pewnością dostaje wiele propozycji komercyjnych, więc mogła wybrać lepiej i dać twarz produktowi z jakością, której nie trzeba się wstydzić. Może za ciut mniejsze pieniądze, ale ze znacznie mniejszą stratą wizerunkową – wyszłaby na tym o wiele lepiej” – przyznała Aleksandra Pajewska-Klucznik.

Nie przegap
Zenek Martyniuk, Maryla Rodowicz, Ivan Komarenko i Cardi B. Te gwiazdy zostały zaatakowane podczas koncertów na żywo
4 Zobacz galerię
fot. WOJCIECH STROZYK/REPORTER

Źródła: Radio ZET/plotek.pl