Obserwuj w Google News

Monika Brodka pojawiła się na billboardach na Times Square w Nowym Yorku

1 min. czytania
18.06.2021 12:59

Monika Brodka jest jedną z polskich gwiazd, która pojawiła się na billboardach na Times Square w Nowym Yorku. Akcja Spotify ma zwiększyć zaangażowanie na rzecz kobiet w muzyce. 

Monika Brodka
fot. Artur Zawadzki/REPORTER

Monika Brodka pojawiła się na billboardach w Nowym Yorku. To część kampanii Spotify EQUAL Music Program, która ma na celu wsparcie utalentowanych artystek w branży muzycznej.

Monika Brodka na billboardach w Nowym Yorku. O co chodzi w kampanii Spotify?

Wpływ artystek na sukces zarówno platformy Spotify, jak i całej branży muzycznej jest nieoceniony. Jednocześnie kobiety stanowią jedynie 1/5 wszystkich twórców obecnych na listach przebojów. Spotify chce to zmienić. Serwis stawia kolejne kroki w stworzeniu nowych możliwości twórczego rozwoju artystek.

Redakcja poleca

W ramach działań utworzono globalne oraz lokalne playlisty, promujące utwory artystek z ponad 50 krajów, od Japonii, przez Malezję, Wielką Brytanię i Polskę, aż po Argentynę. Wśród nowości pojawi się również playlista obejmująca kompozycje napisane, wyprodukowane i wykonane wyłącznie przez kobiety. Co więcej, co miesiąc wybrane artystki pojawią się na okładkach lokalnych playlist EQUAL, a ich twórczość będzie polecana na platformie.

Monika Brodka pojawiła się na Times Square

Kolejna inicjatywa to kampania digitalowa na Times Square w Nowym Yorku. Na billboardach pojawiają się także artystki z Polski, a wśród nich LUNA, Ewa Farna oraz Monika Brodka.

Monika Brodka pochwaliła się ruchomym bilbordem na swoim Facebooku.

Patrzę na przechodniów z legendarnego Time Square… Serio, trochę nie mogę uwierzyć.