Monika Brodka pojawiła się na billboardach na Times Square w Nowym Yorku
Monika Brodka jest jedną z polskich gwiazd, która pojawiła się na billboardach na Times Square w Nowym Yorku. Akcja Spotify ma zwiększyć zaangażowanie na rzecz kobiet w muzyce.
![Monika Brodka](https://gfx.rozrywka.radiozet.pl/var/radiozetsg/storage/images/muzyka/monika-brodka-pojawila-sie-na-billboardach-na-times-square-w-nowym-yorku/16478240-1-pol-PL/Monika-Brodka-pojawila-sie-na-billboardach-na-Times-Square-w-Nowym-Yorku_content.jpg)
Monika Brodka pojawiła się na billboardach w Nowym Yorku. To część kampanii Spotify EQUAL Music Program, która ma na celu wsparcie utalentowanych artystek w branży muzycznej.
Monika Brodka na billboardach w Nowym Yorku. O co chodzi w kampanii Spotify?
Wpływ artystek na sukces zarówno platformy Spotify, jak i całej branży muzycznej jest nieoceniony. Jednocześnie kobiety stanowią jedynie 1/5 wszystkich twórców obecnych na listach przebojów. Spotify chce to zmienić. Serwis stawia kolejne kroki w stworzeniu nowych możliwości twórczego rozwoju artystek.
W ramach działań utworzono globalne oraz lokalne playlisty, promujące utwory artystek z ponad 50 krajów, od Japonii, przez Malezję, Wielką Brytanię i Polskę, aż po Argentynę. Wśród nowości pojawi się również playlista obejmująca kompozycje napisane, wyprodukowane i wykonane wyłącznie przez kobiety. Co więcej, co miesiąc wybrane artystki pojawią się na okładkach lokalnych playlist EQUAL, a ich twórczość będzie polecana na platformie.
Monika Brodka pojawiła się na Times Square
Kolejna inicjatywa to kampania digitalowa na Times Square w Nowym Yorku. Na billboardach pojawiają się także artystki z Polski, a wśród nich LUNA, Ewa Farna oraz Monika Brodka.
Monika Brodka pochwaliła się ruchomym bilbordem na swoim Facebooku.
Patrzę na przechodniów z legendarnego Time Square… Serio, trochę nie mogę uwierzyć.