0
topscrollRun:
Obserwuj w Google News

Netflix zdecydował w sprawie reklam. Czy czeka nas rewolucja?

2 min. czytania
27.04.2022 15:20

Netflix od jakiegoś czasu testuje nowe opcje, jednocześnie tracąc subskrybentów. Na horyzoncie pojawia się jednak możliwość wprowadzenia reklam, o czym mówi się od dawna. Co już wiadomo w tym temacie?

Netflix
fot. Shutterstock

Netflix zdecydował w sprawie reklam. Netflix, pomimo chwilowych problemów ze sporym odejściem użytkowników, wciąż pozostaje najpopularniejszą i największą platformą streamingową na świecie. W niedalekiej przyszłości na Netflixie może się pojawić duża zmiana.

Zobacz także:  Netflix niespodziewanie testuje nową opcję. O co chodzi tym razem?

Netflix zdecydował w sprawie reklam. Czy czeka nas rewolucja?

Netflix zamierza reagować na spadek subskrybentów. Z tego też powodu pojawiają się kolejne pomysły, jak zachęcić wielbicieli kina i seriali do tego, by zakładali konta na platformie. Jak podaje Onet, w planach są dwa rozwiązania - wprowadzenie tańszego abonamentu z reklamami oraz wprowadzenie regulacji dotyczących dzielenia kont. Mimo wszystko zmiany nie zostaną wprowadzone nagle, a stopniowo.

Redakcja poleca

Netflix chce wprowadzić do oferty tańszy abonament - jest jeden haczyk - wyświetlane będą w nim reklamy. Za wzór ma być stawiana między innymi amerykańska platforma Hulu, która umożliwia wykupienie dostępu do platformy w niższej cenie, ale z reklamami, wychodząc na tym na plus.

Na ten moment nie jest jednak znana data wprowadzenia takich zmian. Na szczegóły przyjdzie jeszcze poczekać.

Netflix: ile to kosztuje w 2022 roku?

Ceny abonamentów Netflixa nieustannie się zmieniają i są dopasowywane do sytuacji na rynku. Obecnie Netflixa można wykupić w Polsce w trzech abonamentach. Oto one:

  • podstawowy - 29 zł
  • standardowy - 43 zł
  • premium - 60 zł

Zobacz także: „Kultura ma wywoływać emocje”: WYWIAD z gwiazdami serialu Netflixa "Zachowaj Spokój"

RadioZET.pl/Onet.pl