Netflix zdecydował w sprawie reklam. Czy czeka nas rewolucja?
Netflix od jakiegoś czasu testuje nowe opcje, jednocześnie tracąc subskrybentów. Na horyzoncie pojawia się jednak możliwość wprowadzenia reklam, o czym mówi się od dawna. Co już wiadomo w tym temacie?
Netflix zdecydował w sprawie reklam. Netflix, pomimo chwilowych problemów ze sporym odejściem użytkowników, wciąż pozostaje najpopularniejszą i największą platformą streamingową na świecie. W niedalekiej przyszłości na Netflixie może się pojawić duża zmiana.
Zobacz także: Netflix niespodziewanie testuje nową opcję. O co chodzi tym razem?
Netflix zdecydował w sprawie reklam. Czy czeka nas rewolucja?
Netflix zamierza reagować na spadek subskrybentów. Z tego też powodu pojawiają się kolejne pomysły, jak zachęcić wielbicieli kina i seriali do tego, by zakładali konta na platformie. Jak podaje Onet, w planach są dwa rozwiązania - wprowadzenie tańszego abonamentu z reklamami oraz wprowadzenie regulacji dotyczących dzielenia kont. Mimo wszystko zmiany nie zostaną wprowadzone nagle, a stopniowo.
Netflix chce wprowadzić do oferty tańszy abonament - jest jeden haczyk - wyświetlane będą w nim reklamy. Za wzór ma być stawiana między innymi amerykańska platforma Hulu, która umożliwia wykupienie dostępu do platformy w niższej cenie, ale z reklamami, wychodząc na tym na plus.
Na ten moment nie jest jednak znana data wprowadzenia takich zmian. Na szczegóły przyjdzie jeszcze poczekać.
Netflix: ile to kosztuje w 2022 roku?
Ceny abonamentów Netflixa nieustannie się zmieniają i są dopasowywane do sytuacji na rynku. Obecnie Netflixa można wykupić w Polsce w trzech abonamentach. Oto one:
- podstawowy - 29 zł
- standardowy - 43 zł
- premium - 60 zł
Zobacz także: „Kultura ma wywoływać emocje”: WYWIAD z gwiazdami serialu Netflixa "Zachowaj Spokój"
RadioZET.pl/Onet.pl