Tyle zarabia się u Gesslerów. Padła konkretna stawka. Uczciwa?
Magda Gessler jest gwiazdą programu, którego celem jest nauczenie jego uczestników prowadzenia własnego lokalu gastronomicznego. Kulinarna gwiazda nacisk kładzie nie tylko na gotowanie, ale i na kulturę pracy, dlatego często walczy o godne płace dla pracowników. Tak to wygląda na ekranie, a jak jest w rzeczywistości? Na jaw wyszła stawka w lokalu jednego z członków rodu Gesslerów.

Rodzina Gesslerów znana była na długo przed pojawieniem się w telewizji „Kuchennych Rewolucji”. W latach 90. Magda i Piotr Gesslerowie prowadzili świetnie prosperującą restaurację na warszawskiej Starówce. Lokal należy do rodziny po dziś dzień, a od tamtego czasu członkowie rodu (z Magdą na czele) zdążyli założyć wiele innych restauracji i konceptów. Syn kulinarnej celebrytki z pierwszego małżeństwa – Tadeusz Muller – również wybrał gastronomię.
Zobacz też: Tadeusz Muller pokazał spalony dom. Widok go poraził. "Nie ocalał nawet skrawek drewna" [FOTO]
Tadeusz Muller szuka pracownika
Tadeusz Muller i Małgorzata Downar spodziewają się dziecka. Maluch lada chwila przyjdzie na świat, dlatego syn Magdy Gessler szykuje się do tacierzyńskiego. W związku z tym, w sieci pojawiło się ogłoszenie, w którym restaurator informuje, że szuka kogoś, z kim będzie mógł podzielić się obowiązkami.
Stanowisko zostało nazwane „asystent/ka digital native”. Osoba, która będzie mogła poszczycić się takim właśnie mianem, ma Mullerowi pomagać w tworzeniu projektów koncepcyjnych. O co chodzi? Jak tłumaczy restaurator, mowa o „wymyślaniu restauracji”. A ile takie „wymyślanie restauracji kosztuje”?
Tadeusz Muller szuka pracownika. Podał stawkę
Restaurator oferuje pracę na 1/3 etatu, co daje zaledwie 13 godzin pracy w miesiącu. Muller podał, że na tym stanowisku można zarobić u niego od 3 do 5 tysięcy złotych. A jakie są wymagania? Restaurator zaznacza, że poszukuje do swojego zespołu osoby zdolnej i chętnej do nauki. Musi być „ogarnięta w kuchni” i mieć „ostrą zajawkę na gastro”. Oprócz tego powinna mieć street foodowe doświadczenie, potrafić robić prezentacje, posługiwać się exelem, radzić sobie z copywritingiem i mieć pojęcie o biznesplanach. Adekwatnie do stawki?
Oto najsłynniejsze rodzeństwa polskiego show-biznesu. Znacie znacie ich wszystkich? (GALERIA)
