Katy Perry zaśpiewała klasyk The Beatles. Artystka pomogła potrzebującym dzieciom [WIDEO]
Katy Perry wzięła udział w świątecznej kampanii firmy Gap. Zaśpiewała "All You Need Is Love" w celach charytatywnych i wsparła organizację Baby2Baby.
![Katy Perry](https://gfx.rozrywka.radiozet.pl/var/radiozetsg/storage/images/muzyka/katy-perry-zas-piewala-klasyk-the-beatles-artystka-pomogla-potrzebujacym-dzieciom-wideo/17559434-1-pol-PL/Katy-Perry-zas-piewala-klasyk-The-Beatles.-Artystka-pomogla-potrzebujacym-dzieciom-WIDEO_content.jpg)
Katy Perry niedawno zaprezentowała światu swój najnowszy singiel "Electric". Piosenka promuję składankę "Pokemon 25: The Album", który ukaże się z okazji 25. urodzin Pokemonów. Tym razem artystka sięgnęła po repertuar The Beatles.
Katy Perry śpiewa The Beatles i pomaga dzieciom
Wokalistka zaangażowała się w świąteczną kampanię Gap pod hasłem "All Together Now - A Tribute To The Power of Working Together To Foster Love, Kindness and Acceptance" czyli "Wszyscy razem - hołd dla siły wspólnych działań na rzecz miłości, życzliwości i akceptacji". W ramach akcji popowa gwiazda przygotowała swoją wersję "All You Need Is Love” z repertuaru The Beatles. Dochód z singla Katy Perry zasili organizację Baby2Baby.
Pomysłodawcami projektu są dyrektor kreatywny Gap, Len Peltier i filmowiec, Mark Romanek, którzy tworząc projekt "All Together Now” chcą podkreślić siłę muzyki i opowieści, które dają poczucie radości, miłości i zbliżają ludzi. Dokładnie tak jak kultowa piosenka "All You Need is Love”, która zainspirowała całą kampanię.
Katy Perry w piosence "All You Need is Love" pomaga podopiecznym organizacji Baby2Baby
The Beatles opublikowali "All You Need is Love” w 1967 roku, dwa lata przed powstaniem firmy Gap.
Za każdy stream singla Gap przekazywać będzie 1 dolara na organizację non profit - Baby2Baby, która wspiera dzieci dotknięte biedą. Dotacje będą przekazywane maksymalnie do łącznej kwoty 100 tysięcy dolarów.
Singlowi "All You Need is Love” towarzyszy klip, w którym Katy Perry śpiewa piosenkę, oddając ducha nadziei i wspólnoty tego najbardziej magicznego okresu w roku.
Jak komentuje współpracę wokalistka:
Zawsze chętnie współpracuję z markami, które dokładają starań, by świat stał się lepszym, szczęśliwszym miejscem. Nagranie nowej wersji jednej z najbardziej rozpoznawalnych i poruszających piosenek, na dodatek z tak kultową marką jak Gap i z tak ważnym przesłaniem, to po prostu spełnienie marzeń. Cóż może być wspanialszego od zbliżania ludzi do siebie, dzielenia się radością i miłością, a ponadto wspierania potrzebujących dzieci. Dzieci, które są naszą przyszłością.10 gwiazd muzyki, które nienawidzą swoich przebojów. Tych hitów nie mogą słuchać [WIDEO]