Wielka rewolucja na Netflixie. Każdy będzie mógł z niego korzystać?
Netflix od miesięcy zapowiada wprowadzenie tańszego pakietu z reklamami. To odpowiedź platformy na odchodzących użytkowników oraz nadmierne dzielenie się dostępem do konta. Czy nowe zasady dotyczą też Polski?
![Netflix wprowadza pakiet z reklamami Netflix wprowadza pakiet z reklamami](https://gfx.rozrywka.radiozet.pl/var/radiozetrozrywka/storage/images/filmy/netflix-rewolucja-dla-uzytkownikow-platformy-czy-zmiany-dotkna-tez-polakow/19663960-1-pol-PL/Netflix-wciela-wielki-plan-w-zycie-i-wprowadza-reklamy.-Co-z-polskim-rynkiem_content.jpg)
Netflix wprowadza reklamy. Taki pakiet ma być odpowiedzią na drogie abonamenty. Dzięki temu więcej osób będzie mogło pozwolić sobie na korzystanie z platformy. Kiedy pakiet Netflixa z reklamami dotrze do Polski i ile będzie on kosztował?
Zobacz także: "Cesarzowa Sisi": czy Netflix zrobi kolejny sezon popularnego serialu?
Netflix: rewolucja dla użytkowników platformy. Czy zmiany dotkną też Polaków?
Netflix od miesięcy przygotowuje się do wprowadzenia nowego pakietu z reklamami. Ma to być odpowiedź na potrzeby użytkowników, ale i też reakcja na gwałtowną rezygnację osób, które nie są skłonne płacić Netflixowi za abonament. Jak podaje portal wirtualnemedia.pl - Netflix już w listopadzie wprowadzi tańszy pakiet z reklamami. Co ciekawe, to o wiele wcześniej, niż pierwotnie zakładano. Niestety, zapowiadane zmiany na ten moment nie dotyczą rynku polskiego.
Zdaniem wirtualnychmediów.pl - Netflix chce w ten sposób zdążyć przed Disneyem, który zamierza wprowadzić podobną ofertę. Nie od dziś wiadomo, że za spadkiem wpływów Netflixa stoją między innymi konkurencyjne platformy streamingowe, a jednym z największych konkurentów jest właśnie Disney.
Pakiet z reklamami wprowadzi też pewne ograniczenia. Przede wszystkim widzowie nie będą już mieli możliwości pobierania filmów i seriali na urządzenia mobilne, by później obejrzeć je w trybie offline. O innych zmianach Netflix jeszcze nie poinformował.
Reklamy na Netflixie: jak będą wyglądać?
Netflix nie ujawnił jeszcze, jak docelowo będzie wyglądał tańszy pakiet z reklamami. Wiadomo natomiast, że platforma planuje sprzedawać dwa spoty (15 i 30 sekund). Mają być one emitowane przed rozpoczęciem seansu i w trakcie oglądania. Pewne jest to, że bloki reklamowe nie będą trwały dłużej niż 4 minuty na godzinę.
Tańszy pakiet Netflixa z reklamami ma kosztować między 7 a 9 dolarów, czyli około 35-45 złotych. Na ten moment nie ujawniono, ile taki pakiet będzie kosztował w przyszłości w Polsce.
Zobacz także: Najchętniej oglądane seriale na Netflix. Ten o mordercy nie ustępuje z pierwszego miejsca
RadioZET.pl
„Emily w Paryżu”: Netflix zaprezentował galerię fotosów z 3. sezonu megahitu [ZDJĘCIA]
![Emily w Paryżu - seria fotosów z 3. sezonu [GALERIA[ Emily w Paryżu - kadr z serialu](https://gfx.rozrywka.radiozet.pl/var/radiozetrozrywka/storage/images/seriale/emily-w-paryzu-netflix-zaprezentowal-galerie-fotosow-z-3-sezonu-megahitu-zdjecia/19581330-1-pol-PL/Emily-w-Paryzu-Netflix-zaprezentowal-galerie-fotosow-z-3.-sezonu-megahitu-ZDJECIA_article.jpg)