0
topscrollRun:
Obserwuj w Google News

Cichopek zarobi na zwolnieniu. „Kontrakt z TVP mógł być dla niej zmorą”

2 min. czytania
26.01.2024 14:47

Katarzyna Cichopek chyba nie przejmuje się zwolnieniem z „Pytania na Śniadanie”. Zdaniem eksperta po odejściu z TVP gwiazda może nieźle zarobić. W czym przeszkadzały jej występy w Telewizji Polskiej?

Katarzyna Cichopek zarobi na zwolnieniu. „Kontrakt z TVP mógł być dla niej zmorą”
fot. TRICOLORS/East News

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski zostali zwolnieni z „ Pytania na Śniadanie”. Prowadzący śniadaniówki TVP wydali oświadczenie, w którym pożegnali się z widzami. Pozbycie się prezenterów z porannego programu było dużym zaskoczeniem. Wcześniej duet uchodził za prawdziwą power couple Telewizji Polskiej. Nowa szefowa „Pytania na Śniadanie” zapowiedziała jednak, że od teraz program będą prowadzić profesjonalni dziennikarze, a nie gwiazdy. Po utracie pracy Katarzyna Cichopek wybrała się na wakacje i nie wydaje się przejmować zwolnieniem. Zdaniem eksperta przed celebrytką otworzyły się całkiem nowe możliwości na zarobek.

Katarzyna Cichopek nie zbiednieje po odejściu z TVP. Na reklamach zarobi fortunę

Katarzyna Cichopek była jedną z najbardziej rozpoznawalnych twarzy Telewizji Polskiej. Gwiazda nie tylko prowadziła „Pytanie na Śniadanie”, ale zasiadała też w jury „You Can Dance - nowa generacja” i była gospodynią programu „Operacja Aranżacja”. Zdarzało się, że prowadziła też duże wydarzenia rozrywkowe stacji.

Fani aktorki znanej z „M jak miłość”, którzy śledzą ją w sieci, doskonale wiedzą, że oprócz licznych podróży na Instagramie Katarzyny Cichopek można znaleźć także wiele reklam i postów sponsorowanych, za które celebrytka ponoć zgarnia niemałe kwoty. Zdaniem Adama Szudry z Agencji Friends&Brands odejście prezenterki z „Pytania na Śniadanie” sprawi, że będzie ona mogła zarobić w ten sposób jeszcze więcej.

Redakcja poleca

- Kontrakt z TVP mógł być dla niej zmorą. Pojawianie się na antenie budowało jej rozpoznawalność, ale też blokowało. Wielokrotnie zdarzały się sytuacje, że jakaś gwiazda była zainteresowana współpracą reklamową, ale uniemożliwiała jej to umowa. Dlatego myślę, że teraz po rozstaniu Katarzyny Cichopek z „PnŚ” ta współpraca może nawet rozkwitnąć. Oczywiście to będzie zależało od tego, jak dalej będzie prowadziła swój profil - stwierdził ekspert na łamach shownews.pl.

Choć medialne zainteresowanie Katarzyną Cichopek wzrosło po ujawnieniu jej romansu z Maciejem Kurzajewskim, gwiazda wcale nie potrzebuje partnera, by podpisywać lukratywne kontrakty z reklamodawcami. - Motorem napędzającym klientów jest w tej relacji Kasia. Dlatego bez Maćka jej wycena i tak nie spadnie. Nadal będzie mogła liczyć na minimum 20-40 tysięcy złotych za kampanię w internecie. W przypadku gwiazd tego formatu to realne pieniądze - podsumował dla shownews.pl Adama Szudra.

Źródło: Radio ZET/Show News

Nie przegap