PKO BP - nie działa IKO i logowanie do banku na stronie [AWARIA 20.04]
Aplikacja IKO - dlaczego nie działa PKO BP i nie można zalogować się na stronie internetowej banku? Kiedy awaria PKO BP zostanie naprawiona i bankowość elektroniczna zacznie działać? Sprawdzamy informacje na ten temat.
PKO BP - AWARIA: nie działa IKO, logowanie, nie można się zalogować przez stronę internetową banku. Wielu klientów w dniu 20 kwietnia miało problemy z logowaniem na stronie PKO BP - nie mogą sprawdzić stanu konta ani dokonać lub odebrać przelewu. Wielu osobom nie działa także aplikacja mobilna IKO. Co się stało? Sprawdzamy informacje.
Awaria Pekao SA 2020 - dlaczego bank nie działa dzisiaj i do kiedy potrwa przerwa? [20.04.2020]
Awaria PKO BP - nie działa IKO, nie można się zalogować na stronie
W poniedziałek, 20 kwietnia 2020 wystąpiła awaria w banku PKO BP, a klienci zgłaszają przede wszystkim problemy z logowaniem się na stronie internetowej banku i przy korzystaniu z aplikacji IKO. Przy próbie logowania na stronie wyświetla się komunikat:
Błąd działania aplikacjiWystąpił błąd aplikacji - szczegółowy opis jest niedostępny.
Skontaktuj się z konsultantem iPKO pod numerem 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora).
W tej chwili nie wiadomo jeszcze, jaka jest przyczyna awarii w banku PKO BP, do kiedy potrwa przerwa w działaniu aplikacji oraz kiedy problemy zostaną rozwiązane. W tym dniu, czyli w niedzielę, 19 kwietnia oraz poniedziałek, 20 kwietnia 2020 roku w godzinach 00.00 - 4.00 planowane były prace modernizacyjne.
Na stronie internetowej banku PKO BP można znaleźć komunikat z 16 kwietnia 2020 roku:
W niedzielę 19 kwietnia od godz. 00:00 do godz. 6:00 nie będą działać:
- serwis internetowy i telefoniczny iPKO oraz iPKO biznes,
- płatności w sklepach internetowych za pomocą „Płacę z iPKO”.
W tym czasie większość funkcji IKO nie będzie działać, będzie można tylko płacić zbliżeniowo aplikacją.
Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą obsługiwane bez zakłóceń.
Dodatkowo, w poniedziałek 20 kwietnia od godz. 00:00 do godz. 4:00, mogą wystąpić utrudnienia w korzystaniu z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz iPKO biznes.
Przepraszamy i zachęcamy do wykonania operacji wcześniej.
Nie działa PKO BP i logowanie na stronie internetowej [AWARIA, 20.04]
Przy próbie logowania w aplikacji IKO niektórym z klientów pojawia się poniższy komunikat:
Klienci banku PKO BP na Facebooku wypowiadali się w komentarzach pod wpisami (pisownia oryginalna):
- Aplikacja nadal nie działa. Wiadomo od kiedy zacznie działać?
- Czy jest jakas awaria? Nie moge zalogowac sie do konta swojego ani dziecka. Blad ogolny na iko a przez www opis bledu niedostepny
- System płatności nie działa
- Co się dzieje, nie można się zalogować ani w telefonie, ani na komputerze?
Niestety nie mamy w tej chwili dokładnej informacji, kiedy bankowość elektroniczna znów zacznie działać. Prawdopodobnie problem zostanie rozwiązany w ciągu najbliższych kilku godzin.
RadioZET.pl/KP