Obserwuj w Google News

Millenium nie działa, nie można się zalogować w aplikacji - dlaczego i do kiedy? [09.12.2019]

Karolina Piotrowska
2 min. czytania
09.12.2019 11:35

Wśród klientów jednego z dużych banków w poniedziałek, 9 grudnia zaczęły pojawiać się pytania: dlaczego nie działa aplikacja Millenium, nie można się zalogować do swojego konta ani wykonać przelewu. Sprawdzamy, co się stało i do kiedy potrwa przerwa techniczna w banku. Szczegóły poniżej.

Millenium nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i do kiedy potrwa przerwa?
fot. Shutterstock

Millenium nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i do kiedy potrwa przerwa? Co się stało w banku Millenium i dlaczego nie działa strona internetowa, aplikacja i płatności? Poniżej zebraliśmy najważniejsze informacje dla klientów banku dotyczące przerwy technicznej w poniedziałek, 9 grudnia 2019 roku.

Awaria w banku Millennium. Klienci mają problemy z logowaniem

Millenium nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i co się stało? [09.12.2019]

Wśród klientów banku mogą pojawić się pytania, dlaczego nie działa aplikacja i strona Millenium, nie można się zalogować ani wykonać przelewów. Prawdopodobnie jest to związane z przerwą techniczną banku Millenium w poniedziałek, 9 grudnia od około godziny 9.00. Jak na razie klienci zgłaszają, że niedostępne są między innymi:

  • bankowość internetowa
  • aplikacja mobilna
  • płatności przez internet
  • płatności zbliżeniowe telefonem
  • możliwość aktywacji kart
  • operacje przez telefon
  • wypłaty z bankomatów

Santander nie działa, nie można się zalogować - dlaczego i do kiedy? [09.12.2019]

Nie działa aplikacja i strona Millenium - do kiedy potrwa przerwa?

Z powodu przerwy technicznej w banku Millenium, strona, aplikacja, przelewy i inne funkcje nie działają w wyznaczonych godzinach. Jak na razie nie wiadomo jeszcze, co jest powodem awarii i do kiedy może potrwać przerwa w działaniu banku. Klienci zgłaszają swoje problemy m.in. na stronie Down Detector. Pierwsze zgłoszenia pojawiły się tuż po godzinie 9.00, a najwięcej z nich klienci zaczęli publikować około godziny 11.00.

- Czy u was też występuje komunikat połączenie jest niedostępne, lub niemożliwe.Sprobuj ponownie później, koszmar nawet nie mozna się połączyć z infolinią!!!!jedna wielka porażka (pisownia oryginalna)

- Logowanie przez aplikację na telefonie jak i na stronie internetowej też nie działa, jakiś nonsens. (pisownia oryginalna)

- Mam info z czatu: "Cały czas staramy się przywrócić dostępność, lecz nie mamy dokładnej informacji ile to może zająć czasu." (pisownia oryginalna)

- Od ponad godziny nie mogę zalogować się do aplikacji mobilnej. Infolinia nie odbiera prawdopodobnie poważniejsza awaria (pisownia oryginalna)

 

Więcej informacji można uzyskać na oficjalnych stronie internetowej Millenium, dzwoniąc na infolinię lub w placówkach banku.

RadioZET.pl/KP