Obserwuj w Google News

Wielka wtopa TVN podczas emisji „Mam Talent”. Jest oświadczenie stacji

2 min. czytania
10.03.2024 08:59

Podczas emisji drugiego odcinka najnowszej, 15. edycji „Mam Talent” doszło do poważnych komplikacji. Widzowie programu zaczęli masowo informować o problemach technicznych. TVN musiało wystosować oświadczenie.

Wielka wtopa TVN podczas emisji „Mam Talent”. Jest oświadczenie stacji
fot. Pawel Wodzynski/East News

TVN z Mam Talent” miał podobny problem, co Polsat z „Tańcem z Gwiazdami”. To formaty, które w polskiej telewizji istnieją od wielu lat i choć mają wśród widzów ugruntowaną pozycję, to jednak co jakiś czas warto je odświeżyć i zaktualizować. Tylko jak? Obie stacje nad swoimi sztandarowymi formatami pracowały prawie dwa lata, dlatego oczekiwania widzów wobec nich były naprawdę wysokie.

Zobacz też:  Złoty przycisk w „Mam talent”. Chylińska zalała się łzami [WIDEO]

Brak dźwięku w „Mam Talent” 

Podczas emisji drugiego odcinka 15. edycji „Mam Talent” nagle zabrakło dźwięku. Widzowie o niedogodnościach zaczęli informować na oficjalnej facebookowej stronie programu i na Instagramie. Komentarzy w tej sprawie pod najnowszymi postami pojawiły się setki: 

Redakcja poleca

„Nie mam głosu na TVN, na wszystkich innych kanałach jest głos”; „Pewnie byłoby ok, tylko dlaczego nie ma głosu? Porażka”; „Też nie mam dźwięku”; „Od dłuższego czasu nie ma głosu, tylko obraz”.; „Naprawcie głos” - pisali poirytowani problemami widzowie. 

TVN wydał oświadczenie dot. awarii w „Mam Talent” 

Stacja szybko zainterweniowała - najepierw wydała krótkie oświadczenie wyjaśniające sprawę, a później rozwiązała problem. „Od godz. 20:26 z powodu awarii nadawcy telewizji naziemnej Emitel, występują problemy techniczne z dźwiękiem na TVN i TTV. Za utrudnienia przepraszamy” - czytamy w komunikacie opublikowanym na Facebooku. 

Niedługo potem przywrócono dźwięk i dalsza emisja „Mam Talent” przebiegała już bez problemów.

Źródło: Radio ZET/Facebook

Nie przegap