Disney+ oszukał Polaków? UOKiK bada sprawę
Z informacji podanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że reklama platformy Disney+ mogla wprowadzać potencjalnych konsumentów w błąd.

Disney+ to stosunkowo nowa platforma streamingowa, na której dostępne są największe hity ze stajni Disney'a. Wejście streamingowego giganta na polski rynek wiązało się z ogromnymi kampaniami promocyjnymi. I to właśnie one zwróciły uwagę pracowników Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Zobacz także: Co obejrzeć w kinie i na Disney+ [Weekend 11-13 listopada 2022]
Disney+ pod lupą UOKiK-u
"Widziałeś reklamę usługi Disney+?" - tak zaczyna się tweet UOKiKu, w którym zasugerowano, że reklama platformy streamingowej mogła wprowadzić w błąd potencjalnych konsumentów.
– Układ graficzny oraz wielkość czcionki mogły sugerować inną wysokość opłat niż była w rzeczywistości – czytamy dalej w informacji, która została zamieszczona na Twitterze.
W celu zobrazowania problemu przedstawiono grafikę, którą posłużyli się reklamodawcy.
Disney+ to dziś jeden z głównych konkurentów Netflixa i HBO GO. Z danych udostępnionych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że miesiąc po premierze z serwisu skorzystało 4,47 mln Polaków.
Źródła: RdioZET.pl, Wirtualnemedia.pl