Obserwuj w Google News

Disney+ oszukał Polaków? UOKiK bada sprawę

1 min. czytania
10.11.2022 18:28

Z informacji podanej przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że reklama platformy Disney+ mogla wprowadzać potencjalnych konsumentów w błąd.

Disney+ oszukał Polaków? UOKiK bada sprawę
fot. HOLLANDSE HOOGTE/East News

Disney+ to stosunkowo nowa platforma streamingowa, na której dostępne są największe hity ze stajni Disney'a. Wejście streamingowego giganta na polski rynek wiązało się z ogromnymi kampaniami promocyjnymi. I to właśnie one zwróciły uwagę pracowników Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Zobacz także: Co obejrzeć w kinie i na Disney+ [Weekend 11-13 listopada 2022]

Disney+ pod lupą UOKiK-u

"Widziałeś reklamę usługi Disney+?" - tak zaczyna się tweet UOKiKu, w którym zasugerowano, że reklama platformy streamingowej mogła wprowadzić w błąd potencjalnych konsumentów.

– Układ graficzny oraz wielkość czcionki mogły sugerować inną wysokość opłat niż była w rzeczywistości – czytamy dalej w informacji, która została zamieszczona na Twitterze.

W celu zobrazowania problemu przedstawiono grafikę, którą posłużyli się reklamodawcy.

Disney+ to dziś jeden z głównych konkurentów Netflixa i HBO GO. Z danych udostępnionych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że miesiąc po premierze z serwisu skorzystało 4,47 mln Polaków.

Redakcja poleca

Źródła: RdioZET.pl, Wirtualnemedia.pl