Zwrot w sprawie Meghan Markle. Ukochana Harry’ego powraca z nowym projektem
Meghan Markle jeszcze do niedawna zapierała się, że nie wróci do social mediów. Okazuje się jednak, że żona księcia Harry’ego zdążyła zmienić zdanie na ten temat. W sieci pojawiło się nagranie z księżną zapowiadającą nowy projekt. Czym będzie się zajmować?
![eghan Markle. Ukochana Harry’ego powraca z nowym projektem eghan Markle. Ukochana Harry’ego powraca z nowym projektem](https://gfx.rozrywka.radiozet.pl/var/g3-radiozetrozrywka/storage/images/plotki/zwrot-w-sprawie-meghan-markle-ukochana-harry-ego-powraca-z-nowym-projektem/22942179-1-pol-PL/Zwrot-w-sprawie-Meghan-Markle.-Ukochana-Harry-ego-powraca-z-nowym-projektem_content_north.jpg)
Tego chyba nikt się nie spodziewał. Meghan Markle powróciła do mediów społecznościowych wraz z nowym projektem. Po czterech latach nieobecności małżonka księcia Harry’ego zdecydowała się wypuścić na rynek nową markę, którą – oczywiście – reklamuje własnym wizerunkiem. Markle założyła konto na Instagramie, na którym pojawił się tajemniczy filmik z jej udziałem.
Meghan Markle powraca do mediów społecznościowych
Profil @americanrivieraorchard zawitał w mediach społecznościowych niecałą dobę temu, lecz już teraz może pochwalić się sporymi zasięgami. Nowe konto Meghan Markle, które opatrzone jest wszystkimi znakami potwierdzającymi jego autentyczność, śledzi już ponad 300 tysięcy osób.
Wspomniane już nagranie z księżną Sussexu przedstawia widzom tylko kilka estetycznych kadrów, w których Meghan krząta się po kuchni czy paraduje w sukni balowej. Całości towarzyszy jazzowa piosenka Nancy Wilson „I Wish You Love”. Przypomnijmy, że jeszcze do niedawna ukochana księcia zaznaczała, że nie zamierza wracać do mediów społecznościowych.
Quiz: Rozpoznasz royalsów po opisie? 100% tylko dla znawców brytyjskiego dworu
Meghan Markle zapowiada nowy projekt. Czym będzie się zajmować?
Meghan Markle nie ujawniła jeszcze żadnych szczegółów na temat swojego przedsięwzięcia. Informacji tych dostarcza nam jednak dokument rejestrujący firmę w amerykańskim urzędzie patentowym. Z treści pisma opublikowanego w mediach przez „The Guardian” wynika, że firma została zarejestrowana 2 lutego 2024 roku i będzie zajmować się sprzedażą artykułów domowych, a także książek czy akcesoriów sportowych.
„Zgłoszenie znaku towarowego marki obejmuje książki kucharskie, zastawę stołową, pościel, szereg produktów do smarowania (konfitury, galaretki, dżemy i masła orzechowe), a także uchwyty na wizytówki stołowe, które nie będą wykonane z metali szlachetnych. Drugi wniosek rejestracyjny obejmuje natomiast artykuły papiernicze, tekstylia, torby strunowe, sprzęt do jogi oraz szereg artykułów związanych ze zwierzętami domowymi – smycze, obroże, maty do karmienia i nasiona dla ptaków” – czytamy w „The Guardian”.
Źródło: Radio ZET/The Guardian/Instagram @americanrivieraorchard