0
topscrollRun:
Obserwuj w Google News

Nowy „Mam talent” hitem TVN? Wyniki oglądalności mówią same za siebie

2 min. czytania
05.03.2024 11:09

Po blisko 1,5-rocznej przerwie na ekranach zadebiutowała kolejna edycja „Mam talent”. Jak wskazują wyniki oglądalności, start 15. odsłony show można uznać za udany. Otwarcie programu cieszyło się zdecydowanie większą popularnością niż pierwszy odcinek poprzedniej edycji.

"Mam talent"
fot. Artur Zawadzki/REPORTER

„Mam talent” to program rozrywkowy emitowany w Polsce od 2008 roku. Na przestrzeni lat wyłoniono kilkunastu zwycięzców, mogących pochwalić się nietuzinkowymi umiejętnościami z zakresu śpiewu, gry na instrumentach, tańca, czy akrobatyki. Na ekranach zadebiutowało także wielu artystów, którzy podbijają dzisiaj polskie sceny muzyczne. To tutaj kariery zaczynały takie gwiazdy, jak: Kamil Bednarek, Dawid Podsiadło, Kaśka Sochacka, Daria Zawiałow, czy Mateusz Ziółko. Program, mimo upływu czasu, wciąż przyciąga przed ekrany miliony widzów. Nie dziwi więc fakt, że  TVN zdecydował się na kolejną edycję swojego rozrywkowego hitu.

15. odsłona show pojawiła się na antenie stacji w sobotę 2 marca. Na start programu czekało wielu widzów zaciekawionych zmianami, na jakie zdecydowali się twórcy formatu. Od kilku miesięcy wiadomo było bowiem, że „Mam talent” czeka prawdziwa rewolucja. W jury, obok Agnieszki Chylińskiej, zasiedli debiutujący w roli jurorów Julia Wieniawa i Marcin Prokop. Gospodarzami show zostali natomiast Jan Pirowski i Agnieszka Woźniak-Starak.

Już pierwszy odcinek nowej edycji przyniósł wiele zaskoczeń. Nie brakowało talentów i prawdziwych wzruszeń. Widzów, jurorów i prowadzących zachwycił występ nastoletniej skrzypaczki, która swoim wykonaniem wywalczyła sobie udział w półfinale. Słynny złoty przycisk tuż po jej wykonaniu nacisnął nowy prowadzący show - Jan Pirowski.

Redakcja poleca

Nowa edycja „Mam talent” sukcesem TVN

Jak podaje portal Wirtualne Media, pierwszy odcinek 15. edycji „Mam talent” cieszył się dużą popularnością wśród widzów. Według danych Nielsen Audience Measurement, zgromadził on przed telewizorami średnio 1,73 mln osób, co przełożyło się na 14,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i uczyniło go sobotnim liderem w tym paśmie.

Pierwszy odcinek nowej odsłony show przyciągnął przed ekrany blisko 250 tysięcy widzów więcej niż otwarcie poprzedniej edycji programu. Dla porównania - start „Mam talent” 14  jesienią 2022 roku oglądało 1,48 miliona osób (12, 80 proc. udziału w rynku telewizyjnym).

Źródło: Radio ZET/Wirtualne Media

Nie przegap