Oceń
Magda Gessler jest niekwestionowaną gwiazdą stacji TVN, a „Kuchenne rewolucje” doczekały się już 25 sezonów. Swoją popularność Gessler monetyzuje, biorąc udział w licznych reklamach oraz promując produkty i usługi na swoim Instagramie. Restauratorka wzięła już udział w reklamie preparatów na wzdęcia, nagrała spot promujący serial „Orange Is the New Black”, wystąpiła też w kampanii popularnej gry mobilnej. Magda po raz kolejny zaskoczyła swoich odbiorców i tym razem zachęca do instalacji pomp ciepła. Niestety fani nie wydawali się zachwyceni działalnością idolki.
Magda Gessler zachęca do instalacji pomp ciepła. Fani: „pieniądz nie śmierdzi”
Gwiazda TVN wystąpiła razem z Cezarym Żakiem w emocjonalnym spocie firmy produkującej pompy ciepła. Internauci nie byli zadowoleni z takiej formy promocji i wyrazili swe niezadowolenie w sieci.
Nie wiedziałem, że jest pani też ekspertem w dziedzinie instalacji grzewczych.
- Pompa ciepła nie jest czasem na prąd, który też jest absurdalnie drogi? Poza tym nie spodziewałbym się takiej reklamy u Pani.
- Trochę bez sensu, ale rozumiem, że pecunia non olet (pieniądze nie śmierdzą) - pisali lekko zdegustowani fani. Jednak nieprzychylne komentarze w „tajemniczych” okolicznościach zaczęły znikać z sieci.
Mimo wszystko nie zabrakło także pozytywnych opinii. Internauci docenili temperament i wysoki poziom zaangażowania w „grę aktorską” Gessler.
- Madzia, ja tobie odmówić nie potrafię.
- Pani temperament ogrzeje całą Polskę. Besos - pozdrawiali idolkę.
Myślicie, że celebryci powinni angażować się w reklamowanie produktów, z którymi przynajmniej na pozór nie mają zbyt wiele do czynienia?
Oceń artykuł