slot: premiumboard
slot: topscroll
topscrollRun:
Obserwuj w Google News

Luna droższa niż Justyna Steczkowska. Tak „Forbes” wycenił ich marki osobiste

2 min. czytania
21.06.2024 12:18

Magazyn „Forbes Women” opublikował ranking „100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2024 roku”. Wśród nich znalazły się m.in. Justyna Steczkowska oraz Luna, które w tym roku konkurowały ze sobą w preselekcjach do Eurowizji 2024. Okazuje się jednak, że marka młodej piosenkarki bije Steczkowską na głowę.

Luna, Justyna STeczkowska
fot. nearchos / SplashNews.com/East News, Pawel Wodzynski/East News
slot: billboard
slot: billboard

Justyna Steczkowska zajęła 23. miejsce w rankingu „100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2024 roku”

Justyna Steczkowska obecna jest w polskim show-biznesie od 1994 roku. Gwiazda była laureatką finału pierwszej edycji programu „Szansa na sukces”. Rok później reprezentowała Polskę na 40. Konkursie Piosenki Eurowizji, gdzie zajęła 18. miejsce. Od tamtej pory Steczkowska wylansowała wiele utworów, za które licznie ją nagradzano. Gwiazda ma na swoim koncie aż 6 Fryderyków, a w 2015 roku odznaczono ją brązowym medalem „Zasłużony Kulturze Gloria Artis”.

Redakcja poleca

Steczkowska jest artystką z 32-letnim stażem, która prężnie rozwija swoją markę osobistą. Artystka została wyróżniona przez magazyn „Forbes Women” i znalazła się w rankingu „100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych 2024 roku”. Gwiazda zajęła w nim 23. miejsce, zostawiając w tyle takie sławy jak Maja Ostaszewska, Ewa Swoboda, Krystyna Janda, Kayah czy Małgorzata Kożuchowska. Marka Justyny Steczkowskiej wyceniana jest na 142 226 819 złotych.

Okazuje się jednak, że wynik gwiazdy zdołała pobić konkurująca z nią w tym roku Luna. Reprezentantka Polski na Eurowizji 2024 zajęła 17. miejsce w rankingu „Forbesa”, przeganiając m.in. Katarzynę Dowbor, Martynę Wojciechowską czy Olgę Tokarczuk. Marka 24-letniej Aleksandry Wielgomas wyceniana jest na kwotę 186 262 486 złotych. „Debiutować w tak wspaniałym gronie niesamowitych kobiet…? W życiu mi się nie śniło” – napisała Luna na swoim Instagramie.

Która kobieta ma najdroższą markę osobistą w Polsce? „Forbes Women” opublikował ranking

Tegoroczną zwyciężczynią rankingu „Forbesa” została tenisistka Iga Świątek. Markę 23-latki wyceniono aż na 1 727 822 902 zł. Tuż za nią uplasowała się Agnieszka Holland z kwotą 484 409 240 zł. Trzecie miejsce na podium przyznano Magdzie Linette, której markę wyceniono na 409 631 343 zł. Ranking zamknęła Ewa Minge z kwotą 44 320 138 zł.

Źródło: Radio ZET/Forbes Woman

Nie przegap
slot: leaderboard_pod_art