TVN zmienia logo i oprawę kolorystyczną. “Kojarzy się z kremem Nivea”
TVN wprowadza kolejne zmiany. Tym razem dotyczą one identyfikacji wizualnej, czyli logo i kolorów przewodnich. Po 11 latach stacja pożegnała się z niebieskim i żółtym. Dobra decyzja?
TVN od ubiegłego roku nieprzerwanie stawia na nowości. Wielkie odświeżanie stacji zaczęło się chwilę po tym, jak stanowisko dyrektora programowego opuścił Edward Miszczak, przechodząc do konkurancji - Polsatu. Lidia Kazen, która została pierwszą nową dyrektor TVN-u po 25 latach, zdążyła w ciągu roku zmienić w stacji naprawdę wiele. W końcu przyszedł czas i na logo. Jak teraz wygląda?
Zobacz też: Wiosenna ramówka TVN 2024. Tłum gwiazd na zamkniętej imprezie stacji [ZDJĘCIA]
TVN zmienia logo
Przez ostatnie 11 lat logo TVN było niebiesko-żółte. Niebieskie koło umiejscowione na żółtym tle miało żółty napis „tvn” na samym środku. - Wprowadzona ponad 10 lat temu oprawa TVN nadal jest świeża i pasuje do marki. Ale dekada to kawał czasu. W mediach zmieniło się przez ten okres bardzo wiele, TVN jest też gdzie indziej niż był - przekazał Wirtualnym Mediom Robert Przyszlak, dyrektor departamentu kreacji i autopromocji TVN Warner Bros. Discovery.
Intensywnie niebieski został zastąpiony zdecydowanie jaśniejszym odcieniem, który w pewnym punkcie jeszcze bardziej jaśnieje. Żółty został z kolei zastąpiony bielą. Identyfikacja kolorystyczna marki w spotach reklamowych również nie będzie już tylko niebiesko żółta.
Internauci zmieszani. TVN z nieudaną zmianą?
Teraz reklamy TVN-u będą urozmaicone kolorem zielonym, pomarańczowym, ciemnoniebieskim i białym. Robert Przyszlak zapowiedział, że kombinacji jest wiele, ale nie będą one wykorzystywane od razu. Mało tego - stacja zmieniła też swoje hasło. Od teraz posługuje się słowami: „TVN to coś, co nas łączy”.
Nową oprawę TVN-u stworzyła argentyńska agencja Superestudio - Ameryka Południowa jest w czołówce miejsc, gdzie tworzony jest obecnie najlepszy design na świecie - cytuje słowa Roberta Przyszlaka portal Wirtualne Media.
A co myślą o tym widzowie? „Jakoś mi się skojarzyło z kremem Nivea” - napisała jedna z internautek, której zaraz przyklasnęło kilka osób. „Trochę powrót do 2008” - stwierdził ktoś inny. „Średnio mi się podoba to logo, brakuje kultowej żółtości” - czytamy dalej w komentarzach na Facebooku.
Zachwytów również nie zabrakło. „Nowa oprawa jest super i logo, i koloryzacja też w końcu jest nowoczesna, oprawa dla nowoczesnej TV” - ocenia internauta. „Nowe logo TVN na wiosnę super”; „Fajne logo” - piszą kolejne osoby.
Źródło: Radio ZET/Facebook/Wirtualne Media