Obserwuj w Google News

Robert Lewandowski ambasadorem batonów w Chinach? Nowy produkt Anny

Redakcja
2 min. czytania
27.07.2018 11:40

Anna Lewandowska prężnie rozwija swoją markę Food by Ann. Po sukcesie w Polsce przyszedł czas na podbicie rynków zagranicznych, między innymi chińskiego. Czy pomoże w tym linia batonów z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego na opakowaniu?

Robert Lewandowski ambasadorem batonów w Chinach? Nowy produkt Anny
fot. Instagram:@annalewandowskahpba

Robert i Anna Lewandowscy to małżeństwo, które nie tylko cieszy się ogromną popularnością, ale również potrafi zadbać o swój budżet. Robert jako jedna z największych gwiazd światowej piłki zarabia fortunę, a dochodzą do tego jeszcze bardzo wysokie kontrakty reklamowe. Z kolei Anna zrobiła furorę swoją linią żywności naturalnej i suplementów diety sygnowanych marką Foods by Ann. Wydaje również książki dotyczące zdrowego stylu życia oraz płyty DVD z ćwiczeniami. Trenerka nie zwalnia tempa i postanowiła podbić swoimi produktami rynki zagraniczne. Ma jej w tym pomóc wizerunek popularnego na całym świecie męża.

Robert Lewandowski na opakowaniach batoników

Firma Anny Lewandowskiej, HPBA Group, postanowiła podbić chiński rynek swoimi batonami energetycznymi o smaku żurawiny z pomarańczą. Produkt przedstawiony został podczas Międzynarodowych Targów Żywności SIAL CHINA odbywających się w Szanghaju. Na razie nie są one jeszcze dostępne w sprzedaży. Najciekawszy jest jednak sposób promocji nowego produktu. Na opakowaniach batonów ma się bowiem pojawić wizerunek Roberta Lewandowskiego, a sam piłkarz zostanie ambasadorem marki.

Polacy nie obejrzą opakowań z Lewandowskim

Pierwsze partie batonów energetycznych z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego miałyby trafić na światowe rynki jeszcze w 2018 roku. Niestety na liście kontrahentów zabrakło naszego kraju, co oznacza, że Polacy nie będą mogli kupić nowego produktu znanej pary. Szkoda, zwłaszcza że Jakub Zajdel z agencji H9PR, która reprezentuje interesy Lewandowskich, wspomina o ich pojawieniu się w innych krajach europejskich.

– Owszem, spółka planuje wprowadzenie produktów spożywczych zarówno na rynek chiński, jak i inne rynki zagraniczne. Obecnie spółka HPBA Group prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami handlowymi. Planowane wprowadzenie produktu na chiński rynek to III kwartał tego roku. Niestety, produkt nie będzie dostępny w Polsce, gdyż jest przeznaczony na rynki zagraniczne, przede wszystkim: europejski, azjatycki, kraje Bliskiego Wschodu.

Pozostaje mieć nadzieję, że wkrótce i Polska stanie się celem dla firmy Anny Lewandowskiej.

RadioZET.pl/MF