Obserwuj w Google News

Małgorzata Rozenek w (anty)reklamie kosiarek do trawy. Internauci: „No to już nie kupię”

Redakcja
2 min. czytania
29.06.2018 12:33

Małgorzata Rozenek-Majdan lata temu stała się znana dzięki programowi „Perfekcyjna pani domu”. Jak widać, nadal korzysta z przypiętej wtedy łatki i pokazuje, jak być perfekcyjną panią w ogrodzie. Na jednym z najnowszych zdjęć na Instagramie reklamuje kosiarki do trawy.

Małgorzata Rozenek-Majdan
fot. Instagram

– Jak zadbać o ogród? – pyta Małgorzata Rozenek-Majdan w komentarzu do zdjęcia, na którym w krótkich spodenkach i białych kaloszach spaceruje po trawie z podkaszarką do trawy.

Tradycyjnie pod zdjęciem pojawiły się setki komentarzy. Chyba jednak nie wszyscy internauci uwierzyli, że była perfekcyjna pani domu sama kosi swoje trawniki. Wielu mówi wprost, że producent podkaszarek zrobił sobie antyreklamę. Po pierwsze, w odczuciu wielu osób Rozenek-Majdan po prostu nie pasuje do takiej reklamy, a po drugie, samo ujęcie nie wygląda zbyt przekonująco. Skrytykowana została też sama bohaterka zdjęcia, bo zdaniem komentujących chwyta się już wszystkiego.

„Zawsze lubiłam oglądać reklamowane i polecane produkty na Instagramie widząc że ktoś je wypróbował i poleca lub neguje z własnego doświadczenia, na tych zdjęciach tego nie widać wiec faktycznie trochę śmiech na sali, ale każdy robi to co lubi, po takim poleceniu na pewno bym nie kupiła tych produktów, ale to już każdego indywidualna sprawa”.

„Gosiu sorry, ale nie jesteś odpowiednią osobą do tej reklamy”.

„Mało przekonująca reklama...”

„A ja jak kosze trawę, to zawsze buty mi kolorek łapią.. :( A tu proszę, białe jak ze sklepu ! :)”

„Pani już naprawdę łapie się wszystkiego... Perfekcyjna pani domu z manicure od neonail przycinająca ogród. Śmiech na sali”.

Małgorzata Rozenek-Majdan postanowiła odpowiedzieć kilku komentującym. Jej zdaniem nie ma w tej reklamie nic dziwnego, bo poleca to, czego sama używa.

 

Trudno powiedzieć, czy faktycznie tak jest, czy nie, ale jedno jest pewne: wielu internautów nadal nie rozumie, jak działają social media.

RadioZET.pl/SA