Justyna Żyła pomoże samotnym matkom. Została twarzą kampanii społecznej
Justyna Żyła postanowiła zaangażować się w pomoc matkom samotnie wychowującym dzieci. Była żona Piotra Żyły została twarzą kampanii społecznej „Szczęśliwa mama”. Na czym polega ta inicjatywa?
Piotr Żyła i Justyna Żyła byli małżeństwem od 2006 roku. Wychowywali wspólnie dwójkę dzieci, Jakuba i Karolinę. Jednak od połowy 2018 roku głośno było o rozstaniu pary, głównie ze względu na informacje publikowane przez Justynę w mediach społecznościowych. Oskarżała ona Piotra między innymi o romans i zostawienie rodziny bez pomocy. Ostatecznie, po kilku miesiącach medialnych przepychanek, Żyłowie się rozwiedli.
Justyna Żyła zdecydowała się na wykorzystanie medialnego rozgłosu. Głośno było między innymi o jej rozbieranej sesji dla magazynu „Playboy” i kanale kulinarnym na YouTube. Aktualnie jest gospodynią programu „Pierzemy brudy do czysta” na kanale Active Family, w którym pomaga uczestnikom w rozwiązywaniu konfliktów rodzinnych. Od 1 marca będziemy mogli podziwiać również jej taneczny talent w kolejnej edycji „Tańca z gwiazdami”. Teraz 31-latka postanowiła zaangażować się również w kampanię społeczną.
Justyna Żyła pomoże samotnym matkom
W rozmowie z magazynem „Party” Justyna Żyła zdradziła, że postanowiła pomóc matkom samotnie wychowującym dzieci i została twarzą kampanii społecznej „Szczęśliwa mama”. Akcja ma na celu pokazanie kobietom, że rozwód to nie koniec świata, a samotna mama może być szczęśliwa i z powodzeniem się rozwijać.
– Zostałam twarzą kampanii społecznej „Szczęśliwa mama”. Chcę pomagać kobietom samotnie wychowującym dzieci zawalczyć o bycie lepszą wersją siebie i o lepsze warunki pracy – powiedziała sama Justyna.
Kampania ma skupiać się na małych miastach. Na terenie całej Polski organizowane mają być spotkania, na których samotne matki będą mogły spotkać się z potencjalnymi pracodawcami, skorzystać z pomocy psychologa, a nawet dobrać bieliznę pod okiem profesjonalnej brafitterki.
– Wszystko po to, byśmy czuły się atrakcyjne i uwierzyły, że mamy równe szanse na rynku pracy – podsumowała akcję Justyna Żyła.
Nie wiadomo jeszcze, kiedy wystartuje kampania „Szczęśliwa mama”.
RadioZET.pl/party.pl/MF