Obserwuj w Google News

Krzysztof Ibisz w reklamie niczym Zordon. Prezenter Polsatu reklamuje piwo

2 min. czytania
18.04.2023 15:41

Krzysztof Ibisz po raz kolejny pokazał, że ma dystans do siebie. Najpierw szalona reklama pasty do zębów, a teraz sieć podbija reklama napoju Warka 0% Energy. Prezenter Polsatu wystąpił jako cyfrowy awatar.

Krzysztof Ibisz
fot. shutterstock.com Kobby Dagan, TRICOLORS/East News

Krzysztof Ibisz jakiś czas temu wziął udział w kampanii reklamowej pasty do zębów. Prezenter Polsatu wcielił się w gwiazdę muzyki dance, śpiewając wpadającą w ucho piosenkę. Szalone ujęcia, szybkie cięcia, pomnożony Ibisz i chwytliwy rytm przyciągnął uwagę internautów i o to chodziło – spot szybko stał się hitem w mediach społecznościowych. Teraz gwiazdor poszedł o krok dalej.

Zobacz także:  Krzysztof Ibisz chciał zrezygnować z „TTBZ”. Miszczak interweniował!

Krzysztof Ibisz awatarem w reklamie piwa

Krzysztof Ibisz w reklamie Grupy Żywiec wcielił się niejako w Zordona – przyjął formę cyfrowego awatara. W spocie pojawia się w momentach, gdy mieszkańcy „Planety Warka” potrzebują skoku energii.

- Prezenter, znany ze swojego nienagannego stylu, w naszych spotach pokazuje się nagle w hawajskiej koszuli i szortach, dając potwierdzenie tego, że na Planecie wyluzować może każdy. Ten element humoru, będzie wyróżniał naszą komunikację w tym roku – mówił senior brand manager „warki”, Marcin Drożyński, cytowany przez portal „Wirtualnemedia.pl”.

Reklama pojawiła się już w sieci i ma zostać również wyemitowana w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Czy wyszło dobrze? Krzysztof Ibisz na pewno pokazał spory dystans do siebie, co tylko przysporzy mu sympatii i pokaże, jak bardzo jest wyluzowany.

Redakcja poleca

Z drugiej strony reklamy alkoholu (napój, którego dotyczy reklama, to mieszkanka piwa bezalkoholowego, lemoniady i energetyka) w ostatnim czasie wzbudzają spore kontrowersje, nawet jeśli jest to napój bezalkoholowy. Picie takiego napoju może spowodować kształtowanie złych nawyków, a reklamy piwa z procentami i tego bez nie powinny trafiać do niepełnoletnich. Reklamy nie powinny też kojarzyć się z przyjemnością i relaksem.

Na razie spot z udziałem Krzysztofa Ibisza spotkał się z pozytywnym odbiorem. Internauci przypominają, że prezenter miał już styczność z „alkoholem” - działał we frakcji Małe Piwo, które powstało po rozpadzie Polskiej Partii Przyjaciół Piwa. Czy w takim razie reklama odbije się Ibiszowi czkawką?

Skandale gwiazd
11 Zobacz galerię
fot. EAST NEWS