Obserwuj w Google News

Agnieszka Woźniak-Starak skrytykowana za reklamę. „Kasy pani brakuje?”

2 min. czytania
23.05.2023 21:33

Agnieszka Woźniak-Starak, jak wielu przodujących polskich celebrytów i influencerów, od czasu do czasu podejmuje płatne współprace. Niedawno gwiazda „Dzień dobry TVN” zareklamowała popularny słodki napój gazowany. Chyba nie do końca przemyślała, jakie mogą być reakcje internautów – ci uświadomili ją, co produkt robi ze zdrowiem i jakie nieetyczne działania ma podejmować firma.

Agnieszka Woźniak-Starak
fot. Paweł Wodzyński/Dzień Dobry TVN/East News

Agnieszka Woźniak-Starak nie zaśmieca swoich mediów społecznościowych reklamami. U niektórych gwiazd nawet co drugi post potrafi być sponsorowany. Tym razem gwiazda TVN pokusiła się o współpracę z producentem słodkich napojów. Internauci nie dowierzali – celebrytka promująca zdrowy tryb życia oraz dbająca o środowisko chyba ich trochę zawiodła, więc zasypali ją komentarzami.

Zobacz także:  Niezręcznie w „Dzień Dobry TVN”. Woźniak-Starak nie dała po sobie nic poznać

Agnieszka Woźniak-Starak skrytykowana za reklamę napoju

Słodkie napoje gazowane nie są polecane przez dietetyków – chodzi o zawarty w nich cukier, barwniki i substancje smakowe. Eksperci ds. żywienia zalecają po prostu picie wody, nie zaszkodzi też dorzucenie do niej plasterków owoców. Jednak niektórzy chętnie sięgają po napoje gazowane – lubią ich smak, poczucie orzeźwienia, kusi też spory wybór na rynku. Najważniejszy jest po prostu umiar.

Internauci zauważyli, że Agnieszka Woźniak-Starak dba o swoje zdrowie i figurę, stąd nie rozumieją decyzji celebrytki. Mają też za złe, że firma, którą promuje, jest od lat oskarżana o negatywny wpływ na organizm czy też środowisko.

- Serio pani to świństwo, czytaj odrdzewiacz, reklamuje? Żart? Kasy pani brakuje? - odezwali się internauci.

Redakcja poleca

- Nie chcę, żeby to zostało źle zrozumiane, ale nie potrafię nie wyrazić mojej opinii. Nie rozumiem, dlaczego kobieta, która nie potrzebuje pieniędzy, reklamuje produkt, który jest szkodliwy dla zdrowia. Jest tyle fajnych programów socjalnych, zdrowotnych, prozwierzęcych gdzie można by zainwestować swój czas i energię. Cola, naprawdę? - dziwiła się jedna z komentujących.

- Pomijając aspekty zdrowotne - Coca-Cola to brand z okropnymi praktykami. Niehumanitarnymi. Paskudztwo – czytamy.

- Ich ekspansywna produkcja zabiera ludziom w Afryce wodę, z nikim się nie liczą, niszczą środowisko – odpowiedziała inna osoba.

Skandale gwiazd
11 Zobacz galerię
fot. EAST NEWS