Obserwuj w Google News

Radosław Majdan reklamuje środki czystości. Internauci drwią: "Wstyd, żenada, Januszex" [WIDEO]

Maciej Friedrich
2 min. czytania
31.03.2022 16:27

Radosław Majdan został twarzą marki "Gosia" i reklamuje akcesoria do mycia podłóg, a także ścierki czy papierowe ręczniki. Internauci drwią z kampanii reklamowej, w której mąż Małgorzaty Rozenek-Majdan prezentuje się z mopem w dłoni. 

Radosław Majdan
fot. screen: YouTube

Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan często nazywani są jedną z najpopularniejszych polskich "power couple". Celebrytka i gwiazda TVN znana z programu "Perfekcyjna pani domu" oraz były piłkarz, nie mogą narzekać na brak zainteresowania mediów, a także oddanych wielbicieli, którzy podziwiają małżeństwo i zainteresowaniem śledzą ich życie osobiste. Małgosia jest przy tym wytrawną bizneswoman i doskonale wie, jak przekuć rozgłos w duże pieniądze. Na swoim profilu na Instagramie często publikuje posty sponsorowane, wiele osób uważa wręcz, że przesadza i, podobnie jak wiele innych krajowych celebrytek, zmienia swój profil w "słup ogłoszeniowy". Najwyraźniej jednak takie działania opłacają się, ponieważ znana para postanowiła pójść o krok dalej. Jednak tym razem głównym bohaterem okazał się Radek.

Skojarzenie Małgorzaty Rozenek-Majdan z "Perfekcyjną panią domu", a zatem i dbaniem o czystość, wydaje się oczywiste. Celebrytka brała już udział w kampanii promującej środki czystości. Teraz przyszła kolej na jej męża. W marketach pojawiły się produkty innej marki, które reklamuje kartonowa postać Majdana w fartuchu, gumowych rękawicach i z mopem, a także nagranie z jego udziałem. Były piłkarz promuje takie produkty jak ściereczki, papierowe ręczniki czy mopy. Hasło "Róbcie to razem jak Radek z Gosią" jednoznacznie nawiązuje do krajowej "power couple".

- (Radek) uważa, że wszyscy członkowie rodziny powinni angażować się w prace domowe i nie wstydzi się przyznać, że myje podłogi czy robi śniadania wszystkim domownikom. Podkreśla, że sprzątanie i inne domowe zajęcia nie są niemęskie, dlatego zgodził się pomóc nam obalić ten stereotyp! - czytamy w opisie kampanii.

Nie wszyscy jednak docenili zabawną i pełną odniesień kampanię produktów "Gosia". W sieci pojawiły się złośliwe i ironiczne komentarze pod adresem Radka.

Małgorzata Rozenek-Majdan
10 Zobacz galerię
fot. Przemek Świderski/Reporter/East News
Redakcja poleca

Radosław Majdan skrytykowany za kampanię reklamową. Mąż Małgorzaty Rozenek promuje środki czystości

Udział Majdana w kampanii reklamowej z pewnością był posunięciem opłacalnym. Według informacji opublikowanych przez "Super Express" Radek mógł zarobić nawet 200 tysięcy złotych. Jednak zdaniem części internautów udział w tego typu reklamie pokazuje, że małżeństwo Majdanów jest w stanie poświęcić wizerunek dla pieniędzy. W komentarzach pojawiają się wręcz opinie, że Małgosia i jej mąż powinni się wstydzić.

- Koniec świata. Wstyd.

- Niżej upaść się nie dało.

- Żenada.

- Januszex level hard. Ale ponoć Radzio dla hajsu nawet płeć widelcem jest w stanie zmienić - czytamy.

Na szczęście nie brakuje osób, które doceniają poczucie humoru Majdana i nie widzą niczego złego w promowaniu tego typu produktów. A jak wy oceniacie kampanię promocyjną z udziałem celebryty?