Obserwuj w Google News

Jessica Mercedes oszukała fanów? Blogerka sprzedawała T-shirty z Chin jako polski produkt

2 min. czytania
23.05.2020 19:56

Jessica Mercedes w ogniu krytyki. Okazuje się, że popularna blogerka modowa sprzedawała tanie T-shirty z Chin pod szyldem własnej marki odzieżowej Veclaim. Jessica Mercedes wielokrotnie zapewniała, że jej koszulki to w polski produkt. 

Jessica Mercedes
fot. WOJCIECH STROZYK/REPORTER

Jessica Mercedes to polsko-niemiecka blogerka modowa. W 2010 roku Jessica Mercedes założyła blog modowy "Jemerced", który okazał się najpopularniejszym blogiem w Polsce. W 2016 Mercedes została uznana za "Ikonę mody" przez magazyn "Glamour". Jest także założycielką marek "Moiess" oraz "Veclaim". 

Jessica Mercedes przerabiała T-shirty z Chin. Veclaim w ogniu krytyki 

Jessica Mercedes będzie musiała ratować swój wizrunek. Jedna z fanek blogerki i klientka marki odzieżowej Veclaim odkryła, że drogie T-shirty, które reklamowane są jako w pełni polski produkt, pochodzą z Chin. ''Blogerka przerabiała je według autorskiego pomysłu, nadrukowywała logo Veclaim, poddawała ubrania postarzaniu i farbowaniu'' - czytamy na portalu plejada.pl. 

W sieci pojawiło się zdjęcie koszulki z dwiema metki. Na jednej znajdowało się logo marki Jessiki Mercedes, a na drugiej logo taniej odzieży Fruit of the Loom.

foto1
fot.
Doda prowokuje na Instagramie. Odsłoniła biust i pośladki w zmysłowym tańcu [WIDEO]

Afera wokół Veclaim. Jessica Mercedes wydała oświadczenie 

Jessica Mercedes w obszernym oświadczeniu opublikowanym w mediach społecznościowych postanowiła wytłumaczyć się z afery wokół chińskich koszulek z metkami Fruit of The Loom. Blogerka przeprosiła swoje fanki i zapewniła, że z całej sytuacji ''wyciągnie wnioski''. 

Postawiłam na to, bo wierzę, że warto i trzeba wspierać polski biznes związany z modą, że warto budować markę polskich rzeczy na świecie. Tak jest i tak pozostanie. Tworzenie produktów modowych, jak wiecie, składa się z wielu etapów - takich jak kreacja, wybór materiałów, produkcja, obróbka i zdobienie, a wreszcie sposób komunikacji czy prezentacji. Największą siłą VECLAIM jest etap kreacji: unikatowe wzory, zabawa formą i nadawanie pozornie prostym rzeczom sznytu, za który je lubicie. To jest nasz core. Ciągle coś wymyślamy, testujemy, sprawdzamy, szukamy nowych pomysłów

- napisała na Instagramie Jessica Mercedes. 

RadioZET.pl/Plejada