Obserwuj w Google News

Mia Nesti Baka nie żyje. Influencerka znana z "AlkoMaster" zmarła w wieku 24 lat

2 min. czytania
15.02.2023 13:43

Mia Nesti Baka nie żyje. W wieku 24 lat zmarła influencerka znana z występów w pojedynku w spożywaniu alkoholu "AlkoMaster", po którym trafiła do szpitala, prawdopodobnie doznała uszkodzenia wątroby. 

Mia Nesti Baka nie żyje
fot. screen: Instagram @mianestibakaoficjalnie

Mia Nesti Baka nie żyje. W wieku 24 lat zmarła popularna influencerka i youtuberka. Popularność przyniósł jej między innymi udział w kontrowersyjnym wydarzeniu "AlkoMaster". Chodzi o "galę" pojedynków celebrytów w piciu alkoholu, która odbyła się 27 listopada 2021 roku. W mediach głośno było o uczestnikach, którzy mieli skarżyć się na problemy zdrowotne. Wśród nich znalazła się Mia, która trafiła do szpitala z zapaleniem płuc, gorączką i silnymi wymiotami. Twierdziła, że ktoś dosypał jej czegoś do alkoholu i może mieć uszkodzoną wątrobę.

Redakcja poleca

Mia Nesti Baka nie żyje. Influencerka zmarła w wieku 24 lat

Informację o śmierci influencerki przekazała jej siostra. Zwróciła się do fanów o uszanowanie prywatności rodziny zmarłej.

- Odeszła moja siostra Mia. W tej niewyobrażalnej dla naszej rodziny i bliskich tragedii bardzo proszę o poszanowanie naszej prywatności oraz wstrzymanie się z zapytaniami w wiadomościach prywatnych - czytamy w poście udostępnionym na Instagramie.

Przyczyna śmierci Mii nie jest znana.  Pod postem natychmiast pojawiły się komentarze zrozpaczonych fanów.

- Najszczersze wyrazy głębokiego współczucia.

- Nie dociera to do mnie.

- Strasznie mi przykro. Trzymajcie się kochani.

- Brak mi słów, przepraszam - czytamy.

Rodzinie i bliskim 24-latki składamy kondolencje.

Mia Nesti Baka zmarła w wieku 24 lat. Nie żyje polska influencerka

Mia Nesti Baka zyskała popularność dzięki kanałowi w serwisie YouTube. W publikowanych nagraniach opowiadała o swoim dzieciństwie, nie pomijając trudnych tematów. Otwarcie mówiła między innymi o pobycie w szpitalu psychiatrycznym. Jej profil na Instagramie obserwowało niemal 50 tysięcy użytkowników, którzy mogli oglądać influencerkę w rozmaitych, często odważnych stylizacjach. Relacjonowała także swoje zagraniczne podróże. W 2018 roku wzięła udział w sesji dla "Playboya".