Obserwuj w Google News

Ślub od pierwszego wejrzenia: Widzowie wściekli na TVN. Zarzucają stacji oszustwo

2 min. czytania
22.03.2021 13:28

"Ślub od pierwszego wejrzenia" to jeden z najchętniej oglądanych programów na TVN 7. Emitowany jest w telewizji w każdy piątek, jednak najbardziej zaangażowani widzowie mogą przedpremierowo zobaczyć odcinek show na platformie Player.pl. Niestety, ostatnio fanów formatu spotkało spore rozczarowanie.

Ślub od pierwszego wejrzenia
fot. Artur Zawadzki/REPORTER/East News

"Ślub od pierwszego wejrzenia" doczekał się kolejnej edycji. Uwielbiany program można oglądać w każdy piątek o godzinie 20.30 na TVN 7, jednak widzowie, którzy wykupili abonament Player, mają szansę zobaczyć odcinki przedpremierowo. Tak miało być również w przypadku ostatniego odcinka formatu. Poznaliśmy wszystkich bohaterów 5. sezonu show, a 19 marca na platformie miał pojawić się najbardziej wyczekiwany fragment - śluby uczestników. Widzów spotkało jednak spore rozczarowanie.

Zobacz także:  Babcia Adriana ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia" w "Voice Senior". Wystąpiła na scenie [WIDEO]

Ślub od pierwszego wejrzenia: Problemy z emisją ostatniego odcinka. Widzowie TVN oburzeni

Okazuje się, że ze względu na problemy produkcyjnie 5. odcinek "Ślubu od pierwszego wejrzenia" nie trafił na Player. Osoby wykupujące abonament w serwisie internetowym musiały obejść się smakiem. Zamiast wyczekiwanych ślubów, zobaczyli "odcinek specjalny", który był powtórką poprzedniego odcinka z dodatkowymi scenami. Stacja bardzo szybko zareagowała na oburzenie widzów i wystosowała przeprosiny.

- Najmocniej przepraszamy za przesunięcie premiery 5. odcinka „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. Widzimy, jak bardzo na niego czekaliście. Spóźniliśmy się z jego premierą ze względu na trudności produkcyjne - czytamy na stronie Player.pl na Facebooku.

Redakcja poleca

Przeprosiny nie zostały zaakceptowane przez widzów, którzy płacą za dodatkowy abonament właśnie po to, żeby zobaczyć wyczekiwane odcinki przedpremierowo. Internauci w komentarzach zapowiadają rezygnację z usług Player, a niektórzy nawet zgłoszenie sprawy do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

- Zwykłe oszustwo, zgłaszam sytuację do UOKiK. Wyciągnęli kasę za płatne odcinki, a teraz przepraszają, bo nie zdążyli z produkcją. Żądam zwrotu kasy za abonament, który opłaciłam za pół roku z góry. Nikt mnie w balona nie będzie robił!

- Ale nie mieliście trudności produkcyjnych z przygotowaniem odcinka specjalnego z wieczorów panieńskich i kawalerskich. Dobra ściema.

- Słabo z waszej strony.

- Bardzo słabe zachowanie. Nie po to wykupuję pakiety, żeby oglądać materiały w telewizji... - czytamy w komentarzach.

Są jednak także osoby, które stają w obronie stacji i twierdzą, że taka burza z powodu jednego odcinka programu telewizyjnego jest niepotrzebna. Myślicie, że oburzenie widzów jest uzasadnione?

Rozlicz PIT i przekaż 1 procent Fundacji Radia ZET