Lidl wypuszcza torebkę inspirowaną croissantem. "Wyprzeda się w ciągu kilku sekund"
Prawdziwa gratka dla wszystkich fanów Lidla - popularny dyskont we współpracy ze znanym projektantem wypuszcza luksusową torebkę inspirowaną croissantem. Szacuje się, że dodatek zostanie wyprzedany w ciągu kilku sekund.
Lidl wypuszcza torebkę inspirowaną croissantem. Stoi za nią znany projektant
Lidl to niemiecka sieć sklepów dyskontowych, działająca w ponad 30 krajach na świecie - również w Polsce. Market oferuje szeroki wybór produktów. W jego asortymencie, poza oczywistymi artykułami spożywczymi, znajdziemy również kosmetyki, rośliny, dodatki do domu, zabawki oraz ubrania dla całej rodziny. Teraz natomiast klienci i klientki dyskontu będą mogli zaopatrzyć się w zupełną nowość - luksusową torebkę o bardzo oryginalnym kształcie... croissanta.
Jak podaje portal mirror.co.uk, Lidl stworzył akcesorium we współpracy z amerykańskim artystą i projektantem, Nikolasem Bentelem. Torebka, jak już wspominaliśmy, inspirowana jest croissantem. Dlaczego właśnie nim? To jeden z flagowych produktów spożywczych sieci. Dyskont sprzedaje aż 122 rogaliki na minutę. - Współpraca z Lidlem, marką znaną z humoru i kreatywności, była idealna. Zamieniliśmy ukochany wypiek w coś naprawdę zapadającego w pamięć i uniwersalnego. [...] Torba jest wielofunkcyjna i oferuje wiele opcji stylizacji, dzięki czemu każdy użytkownik może nadać jej własny charakter - powiedział Bentel.
Torebka wykonana jest z luksusowej skóry, ma brązowy kolor i kształt croissanta. Wyposażona jest w złoty zamek błyskawiczny oraz monetę do wózka. Akcesorium zamknięte jest w większej torbie, przypominającej papierowe jednorazówki do pakowania pieczywa. Produkt posiada dwa paski - jeden dłuższy do noszenia przez ramię, drugi krótszy do trzymania w dłoni.
Torebka w kształcie croissanta Lidla - ile będzie kosztować?
Choć projekty Nikolasa Bentela zazwyczaj kosztują tysiące złotych, to torebkę inspirowaną croissantem będzie można nabyć za jedyne 50 funtów, co w przeliczeniu na naszą walutę daje około 255 złotych. Dodatek dostępny będzie na stronie internetowej projektanta od czwartku 29 sierpnia od godziny 15.00. Trzeba jednak pospieszyć się z zakupem, ponieważ szacuje się, że torba zostanie wyprzedana w ciągu kilku sekund. Cały dochód zostanie przekazany organizacji charytatywnej NSPCC.
- Nasza piekarnia cieszy się ogromnym zainteresowaniem i jesteśmy podekscytowani możliwością wprowadzenia naszego najpopularniejszego produktu do świata mody. Nik przekształcił naszego croissanta w wysokiej jakości element garderoby, który z pewnością zrobi furorę - powiedziała Joanna Gomer, dyrektor ds. marketingu w Lidlu.
Źródło: Radio ZET/mirror.co.uk