Obserwuj w Google News

„Pytanie na Śniadanie” ogłosiło sukces, a widzowie ich wyśmiali. „Totalna kicha”

2 min. czytania
11.07.2024 12:26

Widzowie wyśmiali „Pytanie na Śniadanie”. TVP odtrąbiło sukces i pochwaliło się oglądalnością śniadaniówki, lecz internauci szybko postawili producentów do pionu. Telewidzowie szybko uświadomili im, dlaczego nie mają się z czego cieszyć.

Robert Stockinger, Joanna Górska
fot. Mateusz Grochocki/Dzień Dobry TVN/East News, Jerzy Dudek/Dzień Dobry TVN/East News

TVP odtrąbiło sukces „ Pytania na Śniadanie”. Widzowie nie zostawili na nich suchej nitki

Pytanie na Śniadanie” z najchętniej oglądanej śniadaniówki w Polsce zamieniło się w program, który co rusz generuje nowe afery. Najpierw telewidzów oburzyła wymiana wszystkich prowadzących. Wkrótce oglądalność „Pytania na Śniadanie” zaczęła drastycznie spadać, a szefowa śniadaniówki obraziła Idę Nowakowską i Tomasza Kammela. Wdała się też w dyskusję z internautami, a niezadowolonych widzów odesłała do Telewizji Republika. „Pytaniu na Śniadanie” po piętach depcze nie tylko „Wstajemy” z Anną Popek, ale także nowa śniadaniówka Polsatu, w której zobaczymy Katarzynę Cichopek i Macieja Kurzajewskiego. W obliczu tych informacji, aż trudno uwierzyć, że śniadaniówka TVP nagle odtrąbiła sukces. Radość ekipy „Pytania na Śniadanie” nie trwała jednak długo. Widzowie szybko wyśmiali ich w komentarzach.

„Pytanie na Śniadanie” chwali się oglądalnością. W komentarzach rozpętała się burza

Ekipa „Pytania na Śniadanie” nie zwalnia tempa i pracuje na planie przez całe wakacje. Ostatnio w sieci pojawiły się oskarżenia, jakoby śniadaniówka TVP miała kopiować pomysły „Wstajemy” TV Republika. Nie przeszkodziło to jednak producentom porannego programu w ogłoszeniu sukcesu. „Pytanie na Śniadanie” zamieściło na Facebooku post, w którym pochwalono się wysoką oglądalnością.

Niedawno śniadaniówka Telewizji Polskiej straciła pozycję lidera, a więcej osób zaczęło oglądać „ Dzień Dobry TVN”. Niespodziewanie widzowie znowu zaczęli śledzić „Pytanie na Śniadanie”. „Bardzo nam miło, że poniedziałkowy program «Pytanie na śniadanie» w grupie wszystkich widzów oglądało blisko 400 tys. osób! Cieszymy się, że możemy gościć w Waszych domach” - przekazano. Widzowie szybko zauważyli jednak, że wzrosty oglądalności wynikają z wakacyjnej przerwy w nadawaniu „Dzień Dobry TVN”, które zastąpiło nadawane tylko w weekendy „Dzień Dobry Wakacje”.

Jeżeli spojrzeć na dane opublikowane przez Nielsen Audience Measurement „Pytanie na Śniadanie” nie ma się z czego cieszyć. W sobotę 6 lipca przegrało bowiem z „Dzień Dobry TVN”, które oglądało średnio 439 tysięcy widzów. W tym samym czasie śniadaniówkę TVP śledziło 282 tysiące osób. Podobnie prezentują się także niedzielne wyniki oglądalności - 403 tysiące telewidzów dla „DDTVN” i 360 tysięcy telewidzów dla „PnŚ”. W sukcesy porannego programu TVP nie uwierzyli także widzowie, którzy skrytykowali ekipę śniadaniówki w komentarzach.

Redakcja poleca

„Wy tak serio? Tyle was oglądało, bo nie ma teraz «DDTVN», a wy jesteście takim programem zastępczym w obecnej chwili. W którym i tak się nic nie zmieniło, dalej sztywno to wszystko wygląda, jakby na siłę robione”, „Myślę, że wzrost oglądalności spowodowany jest tym, że nie ma «Dzień dobry TVN»”, „Totalna kicha. Kto wam uwierzy?”, „Bzdury. Pomarzyć można”, „Nie na innych śniadaniówek. Z kim tu rywalizować?” - pisali oburzeni internauci.

Źródło: Radio ZET/Nielsen Audience Measurement

Nie przegap