Bagietka z „Emily w Paryżu“ trafi do realnego McDonald’s. Netflix dogadał się z gigantem fast-food
Netflix połączył siły z McDonald’s i będzie wzajemnie promować swoje produkty. Wszystko za sprawą pomysłu zastosowanego w „Emily w Paryżu”. O co dokładnie chodzi?
„ Emily w Paryżu“ wciąż budzi skrajne emocje. W środę 21 grudnia w serwisie zadebiutował trzeci sezon serialu. Już pierwszy odcinek wywołał małą kontrowersję. Widzowie byli zszokowani ostentacyjnym product-placement marki McDonald’s. Nie dość, że nazwa wielokrotnie wypowiadana jest na ekranie, to jeszcze Emily wyrusza z przyjacielem do restauracji w centrum miasta. Firma, w której pracuje, walczy bowiem o przetarg ze wspomnianym gigantem fast-foodów, więc bohaterka chce lepiej poznać francuską wersję marki.
Teraz okazuje się, że ekranowy product-placement poszedł o krok dalej. Jak podają dziennikarze portalu Rozrywka.blog, kanapka, która pojawiła się w serialu, trafi do prawdziwej oferty francuskiego oddziału sieci.
Bagietka z „Emily w Paryżu” w prawdziwym McDonald’s
Jednym z produktów, które ma reklamować Emily jest McBageutte – produkt, który od 2012 jest sezonowo dostępny we francuskich restauracjach sieci. Jak podaje polski serwis, od teraz produkt będzie równocześnie reklamą serialu. Specjalny zestaw dla fanów serialu zawiera McBageutte, kolorowe makaroniki o smaku malinowym i gorącą czekoladę. Ponadto we francuskich restauracjach trwają konkursy z nagrodami z gadżetami z serialu, a wedle doniesień od wtorku 27 grudnia rozpocznie się specjalna akcja promocyjna z lokalnymi influencerami.
Na razie nie wiadomo czy akcja i specjalne zestawy inspirowane „Emily w Paryżu” trafią do Polski.
Czytaj także: "Glass Onion: Film z serii Na Noże": spełniony sen kinofila. Oceniamy film Riana Johnsona [RECENZJA]
RadioZET.pl/Rozrywka.blog/Twitter