Oceń
Agata Rubik rozpoznawalność zyskała dzięki udziałowi w programie „Power Couple” emitowanym na antenie TVN. Obecnie spełnia się jako influencerka i jest bardzo aktywna w mediach społecznościowych, a profil żony Piotra Rubika na Instagramie obserwuje obecnie 171 tysięcy użytkowników. Celebrytka chętnie komentuje wpisy sławnych koleżanek, jednak tym razem jej wypowiedź spotkała się z ostrą krytyką.
Zobacz także: Afera w tłusty czwartek. Agata Rubik skrytykowana za rzut pączkiem
Aleksandra Żebrowska prężnie działa w sieci, nie bojąc się trudnych tematów i przedstawiając fanom nieidealne kadry z codzienności matki. Często wypowiada się też na temat samoakceptacji i niedawno udostępniła na swoim instagramowym profilu wpis, w którym zwróciła uwagę na problem związany z toksycznymi standardami piękna, jakie są prezentowane w mediach społecznościowych.
Musisz schudnąć. Jeśli jesteś głodna po prostu napij się wody, możesz też zjeść waciki nasączone wodą, żeby oszukać żołądek. Urodę masz trudną, ale wystarczy, że powiększysz oczy i usta, a zęby spiłujesz pilnikiem do paznokci.” - Nie powiedziałabyś tego swojej córce, ale ona słyszy to online, bo media społecznościowe, są zalewane toksycznymi poradami, głównie kierowanymi do nastolatek
– zaapelowała do swoich obserwatorek na Instagramie i dodała, że poprawianie zdjęć prowadzi do problemów.
Patrząc na cuda, które potrafią zdziałać Photoshop czy filtry, nic dziwnego, że co druga nastolatka przyznaje, że nie może sprostać standardom piękna, które widzi w mediach społecznościowych. A z badań wynika, że aż 67% dziewczynek przyznaje, że chciałyby wyglądać jak influencerki, które obserwują
– podsumowała oraz poprosiła fanów o podpisanie petycji z żądaniem oznaczania reklam, które wyretuszowano.
Wpis Aleksandry Żebrowskiej postanowiła skomentować Agata Rubik, która miała nieco inne spojrzenie na problem poruszony przez koleżankę z branży.
Problemem nie są retuszowane okładki, a brak pewności siebie. Nie wiem, czy oznaczenia cokolwiek zmienią. Oby
– napisała żona kompozytora, co spotkało się z gwałtowną reakcją internautów.
Obserwatorki Żebrowskiej nie zgodziły się z tą opinią, co wyjaśniły w dość ostrych słowach.
Brednie. Jak zewsząd atakują nas obrazy wyprasowanych celebrytek trudno o pewność siebie
A gdzie się ta pewność siebie ma budować jak wszędzie na około wygładzone i sztucznie ulepszone kobiety widzą te młode dziewczyny?
Polecam jednak zejść na ziemię, retuszowane okładki, zdjęcia czy filmy to kamień milowy w tym temacie
– nie miały litości dla Rubik.
Celebrytka starała się wyjaśnić komentującym, że wcale nie jest przeciwna całej akcji.
Pewność siebie kształtuje się przede wszystkim w domu. Ja absolutnie nie krytykuję tej kampanii. Tylko zastanawiam się, czy to faktycznie rozwiąże problem
– odpowiedziała internautkom Agata Rubik.
Kłótnię przerwała Aleksandra Żebrowska, która zwróciła się do żony Piotra Rubika z prośbą o podpisanie petycji.
- Podpisz petycję! A swoją drogą oznaczenia to jest jeden z elementów kampanii, której dużą częścią są materiały pomocnicze dla rodziców i opiekunów o tym jak budować poczucie własnej wartości u dzieci i młodzieży – wyjaśniła.
Drobne spięcie zakończyło się na tym, że skrytykowana influencerka faktycznie podpisała petycję – siła perswazji zadziałała!
To myślicie o całej akcji?
Oceń artykuł