Zamknij

Maciej Łagodziński znika z reklam Play. Sieć zakończyła współpracę z kolegą Barbary Kurdej-Szatan

27.05.2022 16:26

Maciej Łagodziński nie będzie już pojawiał się w reklamach sieci Play - powiadomił portal Wirtualnemedia. Operator potwierdził zakończenie współpracy z aktorem znanym z duet z Barbarą Kurdej-Szatan. W nowej kampanii Play Łagodzińskiego zastąpił inny aktor. 

Reklama Play
fot. Bartosz KRUPA/East News

Maciej Łagodziński zyskał rozpoznawalność dzięki reklamom sieci Play, w których stworzył duet z Barbarą Kurdej-Szatan. Popularność przyniosły mu także role w "Na dobre i na złe", "Psim sercu" i "Ojcu Mateuszu" oraz "Zakochanych po uszy". 

Jesienią 2020 roku Łagodziński poinformował, że odchodzi z serialu TVN7. Aktorowi nie podobało się, że po skargach do KRRiT scenarzyści "Zakochanych po uszy" okroili wątek homoseksualnego Pawła, w którego się wcielał, i cenzurowali sceny miłosne z udziałem jego bohatera. Ostatnio 34-latek pożegnał się z kolejną pracą. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Maciej Łagodziński nie będzie już grał sprzedawcy w salonie sieci Play. W najnowszej kampanii zastąpił go inny aktor. 

Maciej Łagodziński znika z reklam sieci Play

Niedawno sieć Play połączyła siły z UPC. W ramach akcji promocyjnej emitowanych będzie kilka spotów, w których pojawią się gwiazdy znane z dotychczasowych reklam Playa, m.in. Kuba Wojewódzki, Magdalena Cielecka, Michał Żebrowski, Anna Mucha i Dawid Kwiatkowski. Widzów czeka jednak istotna zmiana: w reklamach nie pojawi się już słynny duet sprzedawców grany przez Barbarę Kurdej-Szatan i Macieja Łagodzińskiego. 

Była gwiazda "M jak miłość" przestała pojawiać się w spotach Playa po tym, jak wulgarnie skrytykowała działania funkcjonariuszy Straży Granicznej na polsko-białoruskiej granicy. Potem Maciej Łagodziński występował sam, lecz jak informują Wirtualnemedia.pl, aktora nie zobaczymy już w najnowszych reklamach sieci. Rolę sprzedawcy w salonie Playa przejął Damian Kret, aktor znany m.in. z seriali "Belfer" i "Najlepszy".

Czy to efekt nowej strategii marketingowej, a usunięcie Łagodzińskiego z reklam wynika z tego, że wielu odbiorcom kojarzy się z Kurdej-Szatan? - takie pytanie przesłały do Play Wirtualnemedia.pl, lecz sieć przysłała wymijającą odpowiedź. 

Pierwsza wspólna oferta Play i UPC, w której obecni i nowi klienci mogą zyskać nawet 2 lata abonamentu za darmo to bardzo ważna i wyjątkowa okazja, dlatego wymaga nowego podejścia i formatu naszej komunikacji z klientami - przekazała portalowi Ewa Sankowska-Sieniek, kierowniczka biura prasowego Play.