Oceń
Klaudia El Dursi jest przykładem na to, że w "Top Model" często wystarczy pokazać się z dobrej strony, by zaistnieć. Zdobywczyni Złotego Biletu show nie cieszyła się z wgranej, ale jej nieoczywista uroda, doskonała figura i prezencja zwróciły uwagę producentów. W efekcie możemy oglądać ją w roli prowadzącej popularnego show "Hotel Paradise". Doskonale wykorzystała także rozgłos, stając się gwiazdą mediów społecznościowych. Jej profil na Instagramie obserwuje już ponad 800 tysięcy użytkowników. Fani mogą obserwować wiele pięknych zdjęć, Klaudia często pozuje w stylizacjach, które mocno odsłaniają jej wdzięki.
Wiele osób zastanawiało się, czy gwiazda "Hotelu Paradise" pojawi się w innych programach. Ich ciekawość wydawała się zaspokojona, kiedy w mediach pojawiła się informacja o rzekomym udziale Klaudii w najnowszej odsłonie "Azja Express". Z pewnością fani chcieliby zobaczyć gwiazdę w nieco bardziej "typowej" odsłonie, wszak program wymaga często odejścia od bycia gwiazdą i "prawdziwej" natury. Niestety, według medialnych doniesień występ Klaudii stoi pod znakiem zapytania.
Klaudia El Dursi nie wystąpi w "Azja Express". Duże zmiany w programie
Portal Pomponik informował, że jedną z gwiazd najnowszej edycji "Azja Express" ma być Klaudia El Dursi.
- Klaudia El Dursi bez większego zastanowienia podjęła rozmowy z producentem i szybko ustaliła satysfakcjonujące warunki. Nie była zbyt wymagająca, bo chciała przeżyć taką przygodę już dawno. Oglądała poprzednie edycje i pokątnie marzyła, aby wziąć w czymś takim udział - czytamy,
Okazuje się jednak, że prowadząca "Hotelu Paradise" może nie pojawić się programie ze względu na zmianę jego formuły. Jak informuje portal "Wirtualne Media", TVN ma powrócić do formatu "Azja Express", co może wiązać się ze zmianą listy uczestników.
- Potwierdzam realizację kolejnej edycji „Azji Express”. Na chwilę obecną nie podajemy nazwisk uczestników, jesteśmy na etapie castingu. Prowadzimy rozmowy z potencjalnymi kandydatami - zdradziła w rozmowie z portalem Wirtualne Media Joanna Górska z działu u PR w TVN Warner Bros. Discovery.
Oceń artykuł