Obserwuj w Google News

Czadoman inwestuje w nowy biznes. Kolejny gwiazdor disco-polo zmienia branżę?

2 min. czytania
14.04.2021 16:38
Zareaguj Reakcja

Paweł Dudek, czyli gwiazdor sceny disco polo znany pod pseudonimem Czadoman, wkroczył w nowy biznes. Jak widać, pandemia i jemu dała się we znaki, bo zainwestował aż milion złotych w całkiem nową dla niego branżę.

Czadoman
fot. ADAM JANKOWSKI/REPORTER/EAST NEWS

Czadoman, czyli Paweł Dudek, dołączył do grona przedstawicieli sceny disco polo, którzy zdecydowali w pandemii o otwarciu nowych biznesów. Przypomnijmy, że Marcin Miller, lider grupy Boys, w związku z brakiem koncertów i uszczupleniem dochodów zdecydował się otworzyć hurtownię jaj. Oprócz tego, wokalista kupił też duży sprzęt budowlany, by go wypożyczać. Inny discopolowy artysta - Piotr Nowak z zespołu MixDance - już rok temu zadecydował o przebranżowieniu i zatrudnił się w obsłudze klienta w popularnym markecie.

Trzeba przyznać, że niedawny biznesowy krok Czadomana może być dla niego dobrym posunięciem, bowiem artysta zdecydował się wejść w interes, który mimo pandemii ma się dobrze.

Zobacz także: Radosław Liszewski będzie miał swój film? Po "Zenku" czas na "Radka"

Czadoman wkroczył w biznes alkoholowy

Jednym z najbardziej znanych utworów Czadomana jest "Ruda tańczy jak szalona" i właśnie popularność tej piosenki artysta zdecydował się wykorzystać tworząc wysokoprocentowy trunek pod nazwą "Ruda Wódka". Jak informuje, osobiście wybrał smak podczas wielomiesięcznej selekcji próbek od wielu producentów z całego świata. Do biznesu podchodzi poważnie i przyznaje, że włożył w produkcję aż milion złotych.

"Chciałem podejść do tego etapu z jak największą uwagą i profesjonalizmem – w końcu miałem firmować ten alkohol swoją marką, więc musiał to być trunek, z którego mogę być dumny. Udało nam się znaleźć właśnie taki produkt, który spełniał wszystkie moje wymagania i smakował dokładnie tak, jak domowe przepalanki, które tak dobrze pamiętam" - powiedział Czadoman.

Jak głosi komunikat artysty, pomysł na taki produkt wziął się z tego, że chciał po prostu zaskoczyć swoich fanów czymś nowym.

RadioZET.pl/AS