The Voice Kids 3: Wiktoria Zwolińska w piosence o życiu podczas pandemii. Zachwyciła Cleo [WIDEO]
Wiktoria Zwolińska była jedną z najpopularniejszych uczestniczek „The Voice Kids 3”. Choć 14-latka nie wygrała trzeciej edycji, to zyskała w internecie naprawdę wielu fanów. Wiktoria podzieliła się nową piosenką „Dwa Metry Pomiędzy”, którą stworzyła w trakcie pandemii koronawirusa. Utwór zachwycił m.in. jej trenerkę z programu Cleo.
Wiktoria Zwolińska z The Voice Kids 3 w nowym utworze Dwa Metry Pomiędzy
Wiktoria Zwolińska zaprezentowała nowy utwór „Dwa Metry Pomiędzy”, który opowiada o życiu w trakcie pandemii koronawirusa. Jak przyznała finalistka „The Voice Kids 3”, piosenka powstała podczas kwarantanny, a tekst utworu i teledysk pomogła stworzyć jej mamą.
— To utwór napisany spontanicznie przez życie. Obecna sytuacja na świecie sprawia, że nasza perspektywa postrzegania świata ulega zmianom, a priorytety się przewartościowują. Sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy spowodowała, że dostaliśmy więcej czasu na przemyślenie całego naszego dotychczasowego życia. Tego, co było dla nas ważne, a czego nie dostrzegliśmy — wyznała nastolatka i dodała: „Chciałabym, aby ten utwór przypominał nam o wartościach, które dzięki tym wydarzeniom w nas się wzmocniły. Jednocześnie tą piosenką chcę złożyć hołd tym, którzy w tym trudnym czasie ryzykują swoje zdrowie i życie pomagając innym”.
Piosenka „Dwa Metry Pomiędzy” zrobiła duże wrażenie na fanach Wiktorii. W internecie pojawiło się mnóstwo pozytywnych komentarzy. Młodą artystkę pochwaliła także Cleo, która udostępniła utwór na Instagramie i napisała, że jest z niej bardzo dumna. Przypomnijmy, że autorka hitu „Za krokiem krok” była trenerką Wiktorii w trakcie „The Voice Kids 3”.
Wiktoria Zwolińska była jedną z głównych faworytek „The Voice Kids 3”. Utalentowana 14-latka z Krakowa zrobiła w programie furorę swoim występem w trakcie Przesłuchania w Ciemno, podczas którego zaśpiewała wielki przebój „Creep” z repertuaru grupy Radiohead. Jej wykonanie zachwyciło nie tylko jurorów, ale także internautów — występ obejrzano ponad 600 tysięcy razy w serwisie YouTube.
Rozlicz PIT za darmo i przekaż 1 procent podatku na Fundację Radia ZET
RadioZET.pl/PK