Mata nie był pierwszym wyborem do promocji McDonald's? Udziału w reklamie odmówił inny polski raper
Mata zaprezentował niedawno sygnowany własnym nazwiskiem zestaw w McDonald's. Okazuje się, że sieć restauracji wcześniej proponowała umowę innemu raperowi.

Mata jest jednym z najpopularniejszych raperów w Polsce. Muzykowi udało się osiągnąć ogromny sukces niemal błyskawicznie. Od premiery jego pierwszego singla "Patointeligencja" artysta bije kolejne rekordy popularności. Raper najnowszy album promował billboardem w Nowym Jorku.
Mata reklamuje McDonald's. Zalała go fala krytyki
Niedawno artysta podjął współpracę z siecią restauracji McDonald's. Raper podobnie jak jego kolega z branży Travis Scott czy giganci k-popu, zespół BTS, dorobił się własnego zestawu w królestwie Ronalda McDonalda.
W związku ze współpracą zarówno sieć fast-foodów jak i raper spotkali się z ogromną falą krytyki. Mata w dużym stopniu tafia swoją twórczością do młodej publiczności, pokolenia, które w ogromnym procencie zmaga się z problemem otyłości. Ponadto od "zbuntowanego głosu pokolenia" krytycy wymagają nieco więcej rozwagi przy podejmowaniu decyzji. McDonald's to nie tylko jedna z największych marek kojarzonych z niezdrowymi nawykami żywieniowymi, ale również sprzedawcy ogromnej ilości mięsa, którego masowa produkcja ma niebagatelny wpływ na środowisko.
Mata nie był pierwszym wyborem do promocji sieci restauracji McDonald's?
W przestrzeni publicznej pojawiły się również gwiazdy, które broniły decyzji rapera o współpracy. Jednak co najciekawsze, okazuje się, że McDonald's chciał reklamować swoją sieć innym nazwiskiem.
Jak donosi redakcja Pudelka, sieć fast foodów miała zaproponować udział w kampanii Taco Hemingwayowi. 31-latek podobno odmówił udziału w projekcie. Jak tłumaczy źródło informacji portalu pudelek.pl:
Taco Hemingway odmówił. Dopiero po tym, jak nie udało się namówić go na wzięcie udziału w akcji, zaproponowano to Macie.5 największych koncertów wszech czasów. Do kogo należy rekord? [ZDJĘCIA]